小菲菲俠自煮樂

27 7月, 2009

自製PITA包配印尼串燒(食譜)

嘉頓眾多面包產品當中,有一款PITA BREAD,我從來無買過黎食.因為依隻PITA包,其實自己如果要係屋企製作,真係話咁易.


PITA包係中東地區嘅一款主食,佢哋會係包入邊夾雜自己鐘意嘅食品進食,咁如果我自己食,會配以合適自己味道嘅餡料去配搭.尋晚係屋企燒肉食,咁就整佐幾隻PITA包黎配食.


下圖係整好之後嘅樣,我鐘意食香口哋嘅,所以就專登焗得佢黃黃地,香脆哋....


配上印尼燒豬肉,幾片青瓜,少少金針菇,搭以印尼沙嗲醬~~~



 


整PITA包真係話咁易,普通中筋面粉,落少少糖,發酵粉,牛奶,去搓好個面團,然后擺半個鐘等佢發酵完成.(我求其落D量,無特別計過)



 


將發酵完成嘅面團,分成幾份,我隨意用手分成幾團,將佢哋搓圓,係個底收口,唔好有空隙.



 


然后壓成一塊塊薄嘅圓塊,用少少生粉做手粉撲係餅面,擺住十五分鐘等佢鬆馳



 


跟住焗爐250度預熱之後,再轉到200度,擺個餅仔入去焗.


三四分鐘之後,個餅仔就自己好似下圖咁脹大了....


如果喜歡食口感軟D,一見到佢脹大就可以取出,喜歡香口D就焗耐少少....


羅出黎凍佐之后,包入邊嘅空氣會走出黎,咁就會係包之中形成一個空間,對半切開之后,就形成一個個袋咁嘅樣,依個時候,就可以隨意係中間擺落自己鐘意嘅食物進食啦.



 


我提早一晚已經切好D肉醃好味,整嘅係印尼風味嘅燒肉.


醃料有:"干蔥剁碎,香茅剁碎,黃薑粉一細匙,芫莤籽粉二大匙,豉油,糖"


醃一晚,咁就最入味啦.



 


另外再燒多少少金針菇配食.



 


咁個PITA包嘅餡就完成了...


青瓜,金針菇,燒肉.


所有材料塞入包內就食得...



 


醃佐七隻雞亦做小食,雞亦同醃豬肉嘅醃料係一樣㗎,都勁香....



 


睇下,一餐富有異國風味嘅晚餐~~~



 


豬肉除佐配PITA包嘅之外,強哥鐘意一串串咁食喎,咁佢自己就串佐幾串嚟食.



 


依次燒肉,肉係佢自己切,佢自己串,自己燒㗎,真係串得幾好,串到好似出邊餐廳咁喎....



 


再睇多眼,真係好好味㗎.....



 


沒有留言:

張貼留言