小菲菲俠自煮樂

28 7月, 2009

醒神早餐之---自製豆沙包+豆漿(食譜)

始終我覺得中式嘅食物最能長久地吸引我。


無論係早中晚餐都係咁。


老公好耐無出街食過早餐羅,都係我提早一日準備定材料,第二日好快手咁整俾佢食過先至返工。


而早餐黎講,整包包係整得比較多㗎,因為包包嘅品種好多,可以成個月都唔同款㗎。


而且包包可以提早一日整好,第二日早上只要蒸返熱佢就食得。


食佐幾次肉包,尋日諗住整D甜包俾佢。


我整包好徹底㗎,連餡都係自己整先叫好玩嘛。


一杯紅豆,用少少水,快速煲煮到腍,倒入易潔鑊度,加黑糖適量,加豬油一大匙。


開中火,係咁炒,炒到干身,個紅豆餡就整好啦。


一定要落豬油,咁個豆沙餡先至會甘香。。。。


街買果D落得豬油太多,食起上黎好流,自己整可以控制甜度同油膩程度,加埋無落防腐劑,健康好多好多。。。。



睇下,炒得幾分鐘就干身啦。。。



 


攤凍之後,就用得啦~



 


整包都係果幾樣材料啦,面粉,油,酵母,白糖。


搓好之後發酵。


如果唔明,可以睇返我之前整饅頭嘅步驟,基本上整饅頭同整包都係一樣樣嘅步驟,區別在於最后會包餡入去就變成為包包。


如有不明,可參考依個網址:饅頭詳細製作過程



 


將面團搓成一個圓片,包入豆沙餡。



 


然后包好個口,我整包整得越黎越似樣啦。。。


不過甜包通常我唔會有花紋,咁樣做只不過係收口,收好口之後嘅包包,掉轉個頭,將光滑果面擺係上邊。



 


擺上蒸架



 


蒸十七八分鐘度。熄火,焗多十分鐘。



 


新鮮嘅豆沙包出籠啦。。。



 


自己新鮮制嘅豆沙餡,係香好多好多㗎。。。。


而且個包身又夠鬆軟,又香又綿嘅豆沙包。。。


人見人愛~~



 


豆漿其實真係好易好易整嘅一樣嘢嚟,我直情係早上要飲之前先至新鮮整㗎。


我就唔係用豆漿機整豆漿,係,豆漿機整係方便好多,但係因為黃豆本身就有一種腥味,如果煮得不夠透,飲起上黎會好重豆腥而少佐豆漿就有嘅香味。豆漿機未知係未溫度達唔到100度或以上咧?飲過用豆漿機整出黎嘅豆漿,都係有一陣豆腥味,而且隔渣都未算得好徹底,會飲到若隱若現嘅豆渣,無咁滑。


所以基本上我認為,如果想食到真正美味嘅食物,做多少少工夫,真係必要㗎。。。。


夜晚瞓覺之前,將黃豆一杯浸住水過夜。


第二日早上,將浸好嘅黃豆,以一碗豆,六碗水嘅比例,擺入攪拌機度,攪到碎,出曬味。。。


其實攪拌機真係無需要買太多功能果D,簡簡單單,可以做到干濕兩樣攪碎方式就已經足夠。個功率要夠大,咁個馬達先至無咁易壞。平平地,三百幾蚊果D已足夠家庭使用。


(如果要攪沙冰,就一定要買貴果D,如果普通嘅,攪沙冰攪得幾次就壞機啦)



 


然后將打好嘅豆漿水,用隔佈隔多二次,徹底地隔佐豆渣。



 


隔出黎嘅豆渣可以加鹽加面粉加蔥煎成餅仔又得,不過我有包包做早餐,基本上豆渣都係無乜用啦。



 


然后將隔佐渣嘅豆漿,搵一個高D深D,個底厚D嘅煲去煲滾佢。


我通常會滾三次咁多,即係滾佐之后熄細火,然后再開大火滾,咁樣重複三次。咁就包唔會再有豆腥味。。。。


豆漿好輕身,煲嘅時候唔好行開,要睇住火,無俾佢滾瀉出黎。。。


不過我用快速煲,唔用蓋咁煲,煲身較深,所以點滾都滾唔到瀉出黎。。。。


煲好熄佐火之後再落砂糖,咁,一杯新鮮自制豆漿,話咁易就搞掂啦。。。。。



 


如果想飲其它味道,咁,落多二塊朱古力落去。。。



 


就變成朱古力豆奶啦。。。。



 


一日之計在於晨,晨早咁樣一杯新鮮豆漿,加埋二個軟綿綿嘅豆沙包,咁就成身都充滿住力量啦。。。。


沒有留言:

張貼留言