小菲菲俠自煮樂

30 7月, 2009

勁北方feel嘅一餐---生煎包+蕃茄勝瓜湯

老公好鐘意食生煎包。我有時懶得整,都會係中式包點舖買一盒返黎俾佢做小食,佢似乎食極都唔會厭咁,成日就會同我落Order叫我買餸時順便買十蚊/四隻返黎,夜晚收工返黎,我就預先擺入焗爐熱住佢,咁等佢返黎未食飯之前,先嚼二隻過下口癮咁喎。


其實係出邊食得多,都唔知人哋俾D乜嘢肉你,同埋加佐D乜落去攪個肉令到佢咁香,所以其實我唔係太鐘意係出邊買。尋日整饅頭做早餐,咁就順便買佐十蚊肉剁碎,自己整生煎包。


整生煎包,我就覺得個餡嘅味道好重要。


試佐幾次之後,我較佐一個味最香,最似出邊食到果D。


材料:


“鹽,牛肉粉,糖,醬油,生粉,料酒,香油,胡椒粉”加水攪至起膠,然後撈入蔥花與姜蓉。


(牛肉粉真係幾香㗎,係尖沙咀金巴利街果度嘅韓國食品舖買㗎,滾湯或者做餡,落少少真係會香好多)



 


而個包皮就係發酵佐嘅面團,發酵面團我以前講過好多次,有興趣可以重新翻閱。


用發酵佐嘅面團,將較好味嘅肉餡包好一個個包包。擺住醒面十五分鐘,進行第二次發酵。


本黎幾靚㗎,點知發佐酵之後,變得越嚟越醜樣。。。



 


第二次發酵完畢之後,先落油入鑊,將包包嘅屁股先用細火煎到香脆,我自己叫依步叫「上色」



 


翻過黎睇下,煎成咁香香脆脆就得了。。。



 


好啦,上完色之後,就用一細細碗仔水,落一細匙面粉開佐碗水,倒入鑊度,開中火慢慢焗。


依步我就叫佢「蒸包」


點解個碗水要落少少面粉咧?因為落少少面粉,咁碗面粉水就可以同個包包mix到,個生煎包底最後會形成一層薄薄脆脆嘅面皮係度,會香好多㗎。。。



 


咁就蓋住佢,開中火焗。。。


焗幾耐要似乎你碗水有幾多啦,最好就無行開太遠,時不時望下佢,當聽到個鑊有滋滋喳喳嘅響聲出嚟,就表示開始收干水,咁就要睇住火啦,差唔多就好熄火,由得佢煎到個包包底脆身。。。。



 


凈有少少面嘅邊邊角角料,我就用少少肉餡,用整蔥油餅嘅方式,整佐一個肉餡嘅餅仔煎熟佢,原來好好味啵。。。


下次要專登咁樣整一次嚟食。。。。



 


咁個底煎到香香啦,個面我又翻佐一次身等佢煎下,香口D。。。


其實都幾大隻㗎個包。。。。


 



 


睇下,個包皮,唔會太厚,又有發起嘅效果,食起上嚟好香好鬆軟,而且個餡依次整得又好香,食落真係好好味。。。


得到老公「正面地,高度地,熱烈地」讚賞~~~


佢話喎,有九成似佢係上海食過嘅果D生煎包咁好味。。。


 



 


凈係包包太少佐D,學北方人,佢哋食包當主食,然後再滾多碗湯或者粥,咁就一餐啦。


我又試下滾一個湯去配包包食。


用佐蕃茄一個,勝瓜二條,粉絲一扎,整包剩低嘅肉餡,滾佐一個湯。。。



 


原來酸咪咪,又幾好飲喎啖湯。。。。



 


咁樣食包飲湯,原來都幾好味,而且都會飽㗎。。。。



 


---------------------------------------------------------


係個櫃度俾我發現一包唔知幾時買落嘅粟米粉,係粗粒嘅粟米粉,我都唔知買嚟點嘅,睇日期就嚟過期,要用佐佢啦。


咁就用粟米粉同面粉,整一個粟米饅頭啦。。。



我初時總擔心加佐粟米粉會唔會發唔起。



 


不過好彩,都發得到。。。。



 


個粟米係有粒粒口感㗎,唔係磨得好幼,所以算係粗糧嘅一種,上網查過,北方人整「窩窩頭」嘅果種面食,就係用依種粟米粉整出嚟㗎,不過我未食過窩窩頭,唔識整。。。


依隻粟米饅頭,第二日嘅早餐。。。。


不過,真係好怪嘅口感。。。粗粗硬硬嘅。。。。


 



 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言