小菲菲俠自煮樂

26 7月, 2009

全手工新鮮自家制意大利蜆殼粉(食譜)

今日晏周起身,真係唔知想食D乜,又唔想換衫落街,即食面又無乜胃口,晚餐預佐燒大量印尼串燒食,所以提早一日已經醃好D肉,咁今日其實可以唔出門口,全情係屋企玩。


咁就問老公,想唔想玩整意粉。


佢應承佐同我整,咁就開工玩「新鮮制意大利蜆殼粉」


新鮮整出黎嘅意粉,同機械整出黎再烘干上市發售果D,係根本唔同Level嘅一樣嘢。


今日整嘅蜆殼粉,我炒黎食~~~


大家排排座,跟我一起學,點樣係屋企,用一雙手,自己整到新鮮嘅意粉出黎啦。。。。


先俾個整後好嘅成品大家睇下,如果有興趣,繼續往下睇。。。



 


其實意大利好多面食,都係好早之前,由意大利旅行家


Marco Polo  ,從中國帶返到意大利,再改頭換面,改變為適合本國人進食的各式面食。


譬如中國嘅大包,由於意大利人唔識得如果將餡收返入面團入邊,於是將佢攤開佐係發酵之後嘅面團表面,加以自己喜歡嘅芝士肉類等做為餡料,唔識得蒸,咁就焗熟佢,長久之後,就成為佐今日名聞天下嘅意大利薄餅。


中國當年各式各樣嘅面食,就成為佐意大利今時今日嘅好多品種嘅面類。


先講下基礎嘅意大利面嘅原料。


真係超級簡單:


100g 嘅低筋面粉,就配一隻蛋,再俾多少少鹽落去增加風味。


係咁多。


係依個基礎面團之上,如果整成條狀,咁就係最普通嘅意大利粉啦。


今日我用佐200g低粉,咁就打佐二隻蛋落去。



 


然后就好似平日攪面團咁,先將佢攪到一攤,然後再搓成面團。



 


蓋一張少少濕嘅布係面團上,擺入雪櫃半個鐘,等佢醒面。



 


醒好嘅面團,取一部份出黎,壓成一塊,再切條。



 


然后切粒粒。


補充下,搓面片再切成粒粒嘅時候,唔好整得太厚同埋太大粒,最好係搓薄D,切得細粒D,我嘅每一粒都只不過我尾指咁大粒咋,而且搓得好薄,咁食起上黎口感先至夠正。。。



 


切好嘅粒粒用少少低粉佐手粉,撲係粒粒上邊,等佢地干爽分明,唔會痴埋一舊。



 


然後搵一個整壽司果種簾仔,將切好嘅粒粒擺上去,用大拇指,向前一推,咁就搓好一個蜆殼粉啦。。。


其實依種粉,係中國北方係真實存在㗎,北方人叫佢「向前滾」(因為操作嘅動作係向前一推),又或者「貓耳朵」(如果就咁係平嘅針板上邊向前一推,咁個形狀就似貓仔嘅耳朵,因此又得咁樣一個名),出處好多,我唔真實故仔係邊隻較為正確,所以就唔多講啦。


中國北方嘅媽媽,通常會係屋企小朋友第一次返學之前,整返咁樣一碗「向前滾」俾佢食佐先至返學,意喻係叫小朋友自此之後,就要好好地,一路向前行。好有意頭。。。。


第時我有佐小朋友,佢第一日返學,我又整咁樣一碗面俾佢。


我肯定會係一個好媽咪㗎。。。



 


睇下,整出嚟嘅形狀,係未好似一個蜆殼咧~~~



 


今日禮拜日,又熱,費事出街熱餐飽,咁我地兩公婆,就得閒係屋企玩下整面仔,幾開心。。。。


我搓面切粒粒,老公就搓成一個個嘅蜆殼仔。。。



 


兩個人夾手夾腳,好快手就整好一大碟啦。。。



 


然后老公收拾戰后殘局,清理好現場環境,而我就開鑊煮面仔。


因為最終係要炒佢黎食,所以唔要煮得太熟,我煮至八成熟就撈起,再過一過凍水。(點知八成?試食羅,憑感覺㗎)



 


一開始醒面嘅時候,我就準備定炒面嘅材料。


因為天氣熱熱地,屋企凈有一個蕃茄,少少洋蔥,尋日買佐幾條青瓜,總有豬肉,咁就將佢地全部切成粒粒一起伴炒啦。


豬肉就用「豉油糖生粉孜然粉」醃好味。


因為我打算炒一個中國西北比較常見嘅食法,孜然炒面。


老公係孜然狂迷,咁樣炒,佢實歡喜到閉。



 


炒法,先將豬肉同洋蔥炒至八成熟撈起,然后倒蕃茄同青瓜一起炒至出味,再將過佐凍水嘅蜆殼粉倒入去,開大火,加一匙油,再炒炒炒,然后倒入肉絲,最后衝刺炒兩炒,落豉油鹽較味。


熄火之前落孜然粉辣椒粉兜兩兜,正~~~


蕃茄酸味味,青瓜香噴噴,蜆殼粉爽滑滑,豬肉嫩次次,咁樣一碟孜然炒蜆殼粉,無得頂~~~



 


老公開心到食到停唔到口。。。。


皆因其中都有佢嘅功勞係度嘛。。。。


 



 


不過真係幾考耐性㗎。。。。。整依款粉。。。。



 


沒有留言:

張貼留言