小菲菲俠自煮樂

21 7月, 2009

成功格仔餅

 


我部格仔餅機買返嚟都有三年幾四年羅,都無乜點用過,除佐第一次買返嚟,用自發粉開過粉漿黎整,結果好鬼難食之後,依部機仔就置之倉底,永無見光之日。


係依家煎Pancake整得好成功,一D發粉嘅臭味都無之後,今日早上煎佐幾塊Pancake俾老公做早餐,粉漿較得太多,剩抵佐一碗仔,咁諗諗下,不如試下整格仔餅羅。


先至將佢再帶返人間,抹洗乾淨。


因為幾年都無乜點用過,總好新凈,真係對佢唔住,如果依次整得好味,以後就會多D用佢啦。



個粉漿好簡單㗎,無出邊果D香味咁假,有好濃嘅蛋味。


我就提早一晚,用一杯低筋面粉,一杯奶,二隻雞蛋,一茶匙酵母粉開好個粉漿,擺入雪櫃,第二日早上直接就用得啦。


煎Pancake發得好好㗎,所以用來整格仔餅,亦都發得好好。。。。而且最緊要,係無泡打粉果種化學味。



 


因為太耐無用過,爭D唔記得點用添,不過試下試下,都OK整到出黎。。。。


等個機仔加熱完成之后先倒粉漿落去,再焗多一分鐘,就已經開始聞到蛋香味,又再等多一分鐘,揭得蓋。。。


綠燈亮起,加熱完成。。。。。



如果想香口D可以再開火焗耐D。。。


不過我見到邊邊已經好脆,咁就食得啦。。。



 


好容易就離到部機啦,整格仔餅真係超簡單。只不過以前我唔識得整個粉漿。。。。


下次加D椰子粉落去,咁就係椰香格仔餅啦。。。。


自己用酵母菌發酵嘅餅仔,時間稍長,但係食落口好味好多好多。。。。


 



 


天氣太熱,都無乜胃口食太熱辣辣嘅嘢,好彩雪櫃總凈有少少我至愛嘅雲尼拿雪糕,等我加一大勺落去食先。。。。


 



 


外脆內鬆,濃濃嘅蛋香配以香香滑滑冰爽透心嘅雪糕,依隻格仔餅,超成功。。。。。


 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言