小菲菲俠自煮樂

24 7月, 2009

大暑食薯粉---韓式泡菜炒薯粉(食譜)

原來尋日係大暑,我都唔知,係睇到網友講返先知。。。


無啊,大暑無乜搞作,天氣太熱,足不出戶係最佳避暑方式。


清曬雪櫃D餸頭餸尾,炒碟薯粉食。


材料有:


蔥幾條切段、娃娃菜切絲、甘筍細半切絲、雞蛋一隻煎香切絲、泡菜切絲。


總有一碗仔洋蔥炒肥牛,係之前一晚留定嘅。



 


做法:


1,先炒軟娃娃菜同甘筍,落鹽較味,然後倒入蛋絲,蔥,泡菜,洋蔥肥牛炒均勻個味。


配料其實好隨意,有乜落乜,不過蔥同泡菜係最好要有,因為佢兩個可以令到個味更突出。



 


2,配料講完,講主角。


上次有網友提過我,話係國內買嘅薯粉愛黎炒好好,咁我早輪上深圳時,見到下圖果款紅薯粉,就即刻入佐一包返嚟,好平,十幾蚊一大包。



 


好似煮意粉咁,先用滾水,滾個薯粉五分鐘。



 


然後撈起浸一浸凍水,滴干水,由得佢慢慢擺係度。


我用佐一包嘅三分一,浸完已經有好大一盤啦。



 


我係下畫四點鐘浸開個薯粉,然后擺到晚上七點鐘先開始炒。


依隻粉絲真係好掂,擺佐三個鐘,佢都係好有彈性,一D都唔會話變淋或者折斷,不過有少少粘埋一堆咁,不過我落油係鑊度,一炒,佢哋又全部好易就散開。


唔好去街市買果D散裝嘅薯粉,睇落個樣係一樣,但係品質差好遠,浸一浸佢就全部斷曬啦。。。我試買過一次,未炒就全部掉佐,曬料。。。。


如果係香港買唔到依隻薯粉,亦都可以去賣韓國料理嘅舖頭,實有得買韓國粉絲,同佢係有九成相似㗎。。。。


韓國人炒依款粉絲,會配菜炒熟擺埋一邊,然後薯粉用油炒香,再同配菜撈均,再落豉油麻油果D配料。


其實豉油要經熱力加熱之後果種獨特嘅醬香味先至會散出黎,咁樣齋倒入粉去撈,個香味會大大打折,所以我會用油炒香薯粉之后,倒D老抽入去炒,炒粉炒面,落老抽絕對比落生抽要好,因為老抽個味較生抽更淡,但係味道更濃鬱香口,係個樣黑D,但係絕對好味好多。



 


我鐘意辣辣地,所以落多一匙辣椒醬,再加一匙牛肉粉,一細匙糖調味。


如果食得味好重嘅,可以再加少少鹽,不過我見D配菜已經落過鹽,個味已足夠,所以就無再額外落鹽。



 


基本嘅味炒均之後,將配菜全部倒入去,用筷子炒均,炒好之後D材料同粉絲係唔會菜一邊,粉絲邊咁㗎,可以全部撈得好均勻。


最最後,落少少麻油同胡椒粉,炒香嘅芝麻粒,去徹底地撈均佢。(因為麻油同胡椒粉都係一經加熱香味就變淡嘅食物,所以一定要最后熄佐火之后再落,咁個香味先至會保持得好D)


 


就咁多,一款超好味又開胃嘅泡菜炒薯粉就完成啦。。



 


我影像嘅時候,老公聞到香味已經忍唔住食先,一大碟,我影完相,佢都差不多食完了。。。



 


老公話喎「個味真係掂過街外果D」


超有成就感~~~


一人一大碟嘅泡菜炒薯粉加埋一大杯雪到極爽嘅啤酒,我哋嘅大暑解暑餐就係咁。。。



沒有留言:

張貼留言