小菲菲俠自煮樂

21 7月, 2009

冷飯新食法--燒飯團配燒五花肉

去玩佐一圈剛剛返黎無幾日,睇到新聞,吉百利既朱古力廣告播至月尾將會停播,原因係有市民投訴「教壞細路」


真係荒天下之大謬。


邊個細路唔好奇,任何一個心智正常的孩童都會經歷過對自然萬物一切一切感覺神奇,欲一探究竟明白知其所以然的過程,做為家長如果一味靠「堵」,唔俾細路有一個正常既獲知渠道,任由細路私下自行探索,所引發既問題,絕對更多。


再退一步講,屋企細路學依支廣告去「擠眉弄眼」,有何不妥?有何不可???


莫非一個個細路,學似大人一般,語言成熟,表情木訥,是謂正常?


點解一眾大人與決策者,要用成人嘅眼界去抹殺細路應有嘅天真與樂趣,唔可以俾細路一個自由發展心智嘅機會?


而且,就廣告本身而言,我覺得真係好有創意,完全無任何既肢體語言,靠一段音樂,利用孩童面上誇張既表情去配合音樂的節奏,整體感覺非常之趣致,第一次睇到依支廣告既時候,就拍手掌讚賞。


咁樣出色的一段廣告,竟然被香港部份家長認為係「不知所謂」


真正不知所謂嘅,係依班完全欠缺幽默感,連少少想像力都欠奉既香港人。


背后睇到嘅,係香港嘅一個絕對悲哀。


一個完全封閉既生活模式,造就佐香港大多數人同樣封閉嘅思想方式,一個完全無想像力既都市,如何創造一個更加出色既未來?依家嘅香港,食緊嘅係前政府餘蔭下既老本,當一切資源耗盡之時,香港嘅將來,只會係死路一條。


-----------------------------------------------------------


生活當中可以令我哋開心嘅新聞越來越少,唯一可以自我控制到嘅,恐怕唯有滿足口腹之欲一事。


新買佐一個小玩意,可以喺屋企燒野食嘅一個電烤爐。


有三塊板,一塊易潔板,一塊鐵架,一塊石板。


可以互相配合使用。


底下總配有八隻細細隻嘅碟仔,可以順便融芝士或者乜乜都得。



 


爐頭前邊有一個製可以較大細火。


為方便清潔,我係個底部加佐一塊錫紙,咁用完之后唔使好辛苦去搞清潔,直接掉佐塊錫紙就得。


 



 


擺係廚房,油煙唔係好大,直接開抽油煙機已經足夠。


比燒炭爐,係絕對會少佐一層風味,但係屋企平日使用,真係超方便。



 


尋晚竟然話打到九號颱風,今日見天涼涼,咁就燒野食啦。


屋企凈有少少隔夜冷飯,加少少燒肉汁,少少辣醬,撈勻。



 


然后將撈好味既飯,整好造型。


我用係吉之島十蚊店買嘅飯團模型,用佐幾年羅。。。好抵。



 


然后燒烤爐開大火,等果石板熱,然后掃一層油,將飯團擺上石板,慢慢火烤熱。


另一邊順便擺埋一條粟米去燒。唔好嘥D火力嘛。。。。


 



 


係吉吉島買佐一盒切好片既五花腩,如果我自己切,真係好難切得咁靚。


五花腩烤之前二十分鐘,用烤肉汁去醃一醃佢。



 


用嘅係依隻燒肉汁,網上買,六蚊包,好細一包㗎,用一二次嘅量,剛剛好,唔怕用唔完擺到壞,而且個味幾香㗎。。。


 



 


燒完飯團,個石板已經好熱,即刻將五花腩擺上去。


用石板燒肉真係好好,因為個石板夠厚,keep住熱力好均勻,個五花腩一擺上去,成塊肉即刻離晒塊石板,因為即刻略略熟佐,咁就可以好輕易咁返個身,再燒另一邊。



 


除佐燒肉汁,我另外配多一隻醬汁去擦個肉,令佢更香。


強哥好鐘意玩燒野,所以我搞好所有材料,由得佢去燒啦,佢真係玩得幾開心㗎。。。。


 



 


個最后擦嘅醬汁,係用韓國既大醬,加少少老抽,少少糖,少少水去開佐一個醬汁。


大醬係用大豆去發酵製作,有好香既豆香味。韓國人鐘意用黎煮湯。



 


燒到最後,塊板因為D醬汁,燒到黑曬,不過好易洗得脫,真係超好用。。。。


加佐大醬,有濃濃既豆香味,加熱之后,配以豬肉嘅甘香。。。


D肉勁香。。。。


絕對正過我係出邊食過嘅韓燒。。。。。


而且係新新買嘅五花腩,香D甜D㗎,係出邊食肆,俾到你台面時,都唔知係幾耐之前整落㗎羅。。。


 



 


睇下,我配料,老公做燒,兩公婆合作,天下無敵既燒五花腩配燒飯團,出爐啦。。。。


 



 


Wa。。。。Yammy  Yammy。。。。。



 


個飯團其實都幾大舊㗎,雖然幾塊仔,不過都食得夠夠。。。


加埋其它既五花腩,好好味。。。。


真係,叫我再去街食韓燒?自己整嘅好味好多好多好多。。。。


 



 


然後再黎一舊粟米,一個好完美既午餐。。。。。


係咁多。。。。



 


 


沒有留言:

張貼留言