小菲菲俠自煮樂

03 7月, 2009

清粥小菜--腐竹白果瑤柱粥伴梅菜炒青瓜

 


依排天氣又濕又焗。無話煮,煮好之后都無乜胃口食。


所以依日中午就煲定一大煲粥,咁晏同夜晚食依煲粥,再炒多兩味小菜,又輕鬆又易開胃。


煲白果腐竹瑤柱粥。


睇過一本介紹飲食養生既書話,依款粥水對於男士調理身體有極好作用,對於女士更有分健脾益腎的功效,如果依排尿比較多,咁每日早上整依款粥水當早餐飲一碗連續食一個星期,有好明顯既改善作用。


對於功效我就無乜所謂,不過我好鐘意依款粥既味道。


準備佐白米一杯半,扁竹一塊,瑤柱三粒,白果二十幾粒。


係咁多材料。。。



 


白果係買新鮮白果,平日只需要放係室外通風處就得啦,唔使特別處理,可以擺得好耐。


食之前,用焗爐焗到佢表面變深色之后,用個蒜夾好容易就將白果肉取出。而且經過加熱烘熟的步驟,可以減少白果本身既毒性。



 


用快速煲煲佐十五分鐘再熄火焗多十五分鐘。。。


一大煲靚靚既粥就煲好啦。。。。


好簡單。。。。


依煲粥可以食兩餐架,咁大一煲。。。



 


煲粥我喜歡落多一湯匙糯米入去,咁啖粥食起上黎會更滑D。。。



 


另外,友人送佐幾包酸筍,老公食筍會過敏,咁唯有我自己一個人享用了。


酸筍愛黎送粥酸咪咪真係好鬼開胃。


 



 


用免治豬肉同酸筍炒埋一碟,簡單地落糖落豉油調味已經足夠。


其實酸筍好易整,只要將新鮮筍切成一舊舊之后,用乾淨既礦泉水浸住佢,等筍自己同水產生化學作用,就會發生發酵作用進而變酸,不過發酵過程產生既酸味未必人人可以接受,就好似榴蓮,愛之深也,憎之避不及。。。。。


又係好個人既一種食物,強求不得。。。。。



 


我就愛到閉。。。。


炎炎夏日,一碗清粥,一碟酸酸小菜,感覺真係幸福得無邊無際。。。。



 


另外炒佐一款小菜俾老公送粥。


梅菜,屋企通常會有兩款係度。


左邊果款係普通街市可以見到,通常十三四蚊有交易,味道濃郁口感粗糙,通常我會愛黎加入燜炒之類用。


右邊果款未必處處可以搵到,係旺角街市得一檔有售,近三十蚊一斤。比普通果隻貴一倍。不過貴得有理,佢有一種醃制物之外既清香,食落口感爽滑唔起渣,最適合愛黎整肉餅。


 



 


晏周果餐我就用梅菜同青瓜炒埋一碟。


用普通果隻梅菜,貪佢味道夠濃郁,可以令到素菜更加惹味D。


材料:青瓜兩條,梅菜適量,蒜蓉適量。


調味:蠔油



 


作法:先用油爆香蒜蓉同梅菜,倒入蠔油調味,如果覺得唔夠咸可以再加少少豉油同糖,然后倒入青瓜同炒,落少少水燜一燜,搞掂。。。。


因為青瓜愛黎炒,所以要切得略厚少少,咁炒完食起上黎入味之餘都總有爽脆既口感。



 


梅菜同蠔油既惹味配以青瓜既清香,同我想像中既味道一樣咁搭咁出色,係一款好清爽好適合夏季食用既小菜。。。。



 


晏周清粥加小菜。。。。。



 


因為兩個小菜都食唔完,夜晚果餐只需要再加蒸多一個梅菜蒸肉餅就搞掂。。。



 


咁熱既天時,食粥真係好好既選擇。。。。。



 


 


 


沒有留言:

張貼留言