小菲菲俠自煮樂

30 7月, 2009

清爽一夏---凉拌手制凉面(食谱)

依排不停玩面食,覺得面粉真係好好嘢,好好玩。無論點玩,都可以整到唔同嘅嘢出嚟。


睇下尋日晏畫我又將面粉點樣玩。。。


我純屬係自己亂咁嚟玩㗎,估唔到又玩得幾好幾開心。


材料:(一人份)


低筋面粉100g、澄粉10g  、粟粉20g、水150g、鹽一細匙


將所有材料撈勻


 



 


撈勻之後係呈可流動狀嘅粉漿。


咁搵一個硬身D嘅保鮮袋,將粉漿倒入去。



 


睇下,就係咁嘅樣啦。


然後,將袋嘅角角位,剪一個好細好細嘅洞仔。



 


煲滾一煲水,最好用易潔鑊。


將上個步驟嘅粉漿,擠落水度。。。


咁滾二下,個粉漿就熟佐,而且定佐形。。。


撈起,過一過凍水。。。。


就變成佐一條條嘅涼面啦。。。。


係咪好易咧。。。。


又唔使搓面,又唔使醒面,乜都唔使,因為面粉本身無乜彈性,所以落佐澄粉同生粉去將面身搞硬。。。食起上黎有一种好爽好彈牙嘅口感。。。。


而且整好嘅涼面,係少少透明㗎,睇到都知好爽啦。。。



 


用韓國大醬煮切碎嘅五花腩,整佐一款醬肉絲,香噴噴,好惹味。。。



 


整好嘅涼面,食之前擺入雪櫃雪一雪佢,等佢口感更好


食嘅時候,用少少蒜蓉、青瓜絲、辣椒醬、醬肉絲、同埋最緊要嘅「涼拌汁」撈埋一起食。。。


酸咪咪,香噴噴,爽滑滑,勁好食。。。


(直情我覺得可以擺入餐廳做一款面食,都絕對有客回頭㗎)



 


個涼拌汁香港買唔到,我又就嚟食完啦,睇怕又要上一次深圳,買返幾支擺定,天熱,整涼拌,用佢真係好方便。。。



 


老公唔鐘意食依類干身嘅面食,所以我另外用雞湯煮佐一個伊面俾佢,又係簡單地配個醬肉絲同青瓜絲。。。。


我就覺得伊面湯食麻麻,不過老公鐘意,咪得羅。。。



 


沒有留言:

張貼留言