小菲菲俠自煮樂

23 7月, 2009

美味住家餸---菠蘿炒牛肉、腩肉苦瓜煲

與社會日漸脫節,由時尚的觸覺遲鈍中可見一斑。


實在覺得時下年青男仔熱衷的一種極松垮垮的牛仔褲毫無美感可言。


年青男孩幹瘦的四肢配與扁平的屁股已經非常可憐,再自暴其醜的配以一條寬松的褲仔,從背後望去,整個一片飄零的小小樹葉,真是慘,不忍睹。


設計者怕是誤解了果首“我是一只小小鳥,想要飛得更高”的歌兒,因此錯誤地將褲檔處設計為寬松狀態,完全地置女性審美情緒於不顧,自顧自地認定,只有更寬廣的環境,才能讓小小樹苗飛得更高更遠。


如果話二十歲的女仔鐘意嘅係男生俊俏的臉蛋,咁對三十歲或以上的女士而言,男人結實圓潤的臀部,才是真正致命的性感。裁剪大方質地舒適地西褲,完美地將整個球狀物體完整表現出來,叫人觀後長吞一啖口水,只想伸手一試是否一如想像中的彈力十足,余味無窮。


真係脫節了,始終覺得,男人都係穿著能夠展現成個形狀的褲較具美感。


---------------------------------------------


依個季節,苦瓜真係百吃不厭的食物。


依日又買佐兩個苦瓜返來煮餸。


切成片的苦瓜先用鹽出一出水,咁樣做可以減少苦瓜果種澀澀的感覺,余下的只有苦瓜甘甘的感覺。


所謂用鹽出一出水,就係將切好片的苦瓜,灑上一細匙的鹽,用手抓一抓,揉一揉,無幾耐苦瓜就會出好多水,倒去榨出來的水即可。。。



 


然後準備材料:蒜蓉、豆豉、薑剁蓉。五花腩半條碌熟之后切薄片。



 


依條五花腩較肥,有細半全部係肥膏,其實我係睇到佢咁肥先至買返黎㗎,因為愛黎炸成豬油渣,超好味。


家下D人個個話健康,豬油已被視為人類天敵,非要置之死地而大快。可憐我有時想食返豬油果種獨一無二嘅甘香味,真係難上加難。


炸佐細細幾塊豬油渣咋。。。留起佢,第二日買D豆角返黎炒,豬油炸配豆角炒,好好味㗎。。。



 


炸過豬油渣嘅鑊順手煎香埋切好片嘅瘦五花肉,同薑蒜豆豉,然后再倒入出過水嘅苦瓜入去炒,落少少鹽調味。


不得不承認,用豬油炒出黎嘅餸,係甘香好多好多㗎。。。


如果以上言論對你產生任何不安情緒,尚請見諒。。。。


 



 


我無話俾老公知係用佐豬油炒嘅苦瓜㗎,費事佢聽到後唔食。


不過佢食嘅時候猛咁話「今日D苦瓜整得咁好味嘅?」


我唯有答佢「無啊,可能你肚餓掛」


 



 


另外用薑絲炒牛肉,加佐少少菠蘿片入去。


菠蘿炒牛肉,勁好味。。。。


PS.菠蘿里邊嘅果酸係極強嘅天然鬆肉劑,我試過用菠蘿剁碎之後同牛肉一起醃,點知醃得時間長佐D,原來菠蘿嘅果酸實在太強,我D牛肉被佢鬆到「梅」曬,自此之後,一係用菠蘿醃牛肉,醃十幾二十分鐘就好,一定唔好醃太耐,一係就索性唔用菠蘿去醃佢,炒到最后再將菠蘿倒入去兜一兜佢,碟牛肉,一樣會有好濃嘅菠蘿味,而且D牛肉嘅牛味都依然係度。。。


 



 


一餐食唔曬咁多餸,留返哋牛肉,第二日晏周碌面食。。。。



 


兩款超好味,超好送飯嘅住家餸。。。。



 


 


沒有留言:

張貼留言