小菲菲俠自煮樂

19 11月, 2012

簡單兩味之---鹽煎肉

清清哋,一個油鹽蒜蓉炒紹菜,好清甜。






前幾日原來想整回鍋肉,行勻成個街市搵唔到靚嘅蒜苗,唯有作罷。

今日都係死心不熄,買舊五花腩,整嘅雖然唔係回鍋肉,不過亦相去不遠,係回鍋肉嘅好姐妹「鹽煎肉」。

回鍋鍋同鹽煎肉最大嘅區別在於肉嘅處理,回鍋肉係先烚熟五花腩,再切片回鍋煎至乾身,而鹽煎肉,係生嘅腩肉直接切片落鑊煎至乾身,其它嘅步驟同配料,基本上一模一樣。



準備嘅配料有「蒜苗、豆瓣醬剁碎、豆豉粒」

蒜苗幾時都比肉好味,所以落多啲,買佐半斤。


今日買嘅腩肉有少少肥,不過唔緊要,切極薄片,落鑊慢慢煎至油逼出嚟,食起上嚟,不覺油膩。

因為逼佐好多油出嚟,多到要傾走好多油,先可以繼續炒。

所以炒腩肉依個步驟,無需落油,只需要生嘅肉落鑊,慢火俾啲耐性慢慢翻炒,就會自己走好多油出嚟。



腩片煸炒至乾身之後,倒入豆瓣醬同豆豉煸出香味。




趁熱倒入蒜苗翻炒無需炒太耐,蒜苗好易熟,炒得太耐就會失去佢嘅爽甜,會起渣無咁好食。

起鑊之前俾啲砂糖,中和個辣度,增加鮮味。

因為我用嘅係四川豆瓣醬,味道偏咸味,所以我無額外俾鹽或豉油,已足夠咸。



勁好送飯嘅一碟餸~~~



簡單兩味,開飯`~~~

1 則留言:

  1. 見到你煮就好吸引,但我唔敢食腩肉!眼睛吃了吧!
    [版主回覆11/23/2012 18:26:57]我同我阿媽都超鐘意食腩肉,雖然食完好有罪惡感。

    回覆刪除