小菲菲俠自煮樂

01 11月, 2012

簡單兩味

應該好多媽咪都會煮嘅一味餸「薯仔燜腩肉」


簡單地用蔥頭同蒜頭爆香鑊,倒入薯仔同腩肉,加水,加少少鹽,燜至汁濃稠即可。


無任何特別嘅調味,簡單地鹽而已~~~

靠的係腩肉嘅味道與薯仔合而為一。


靠住啲汁,強哥已可以扒一大碗飯~~~






每次屋企有食凈腩肉嘅最佳解決辦法`~~



炒多碟菜,開得飯~~~



炒菜,俾多少少配料,可以好味好多㗎。

買佐包小唐菜苗。

先用少少蝦干同蔥頭爆香鑊。



倒入浸淋嘅枝竹,略炒至軟身,倒入小唐菜苗,炒至軟熟,落鹽調味。



我超鐘意咁嘅味`~~



另外煮碟洋蔥豬扒~~~



又係兩味餸開得飯~~

1 則留言:

  1. 薯仔燜腩肉~我通常都會只食薯仔!d腩肉留番比男丁咖~我係澱粉怪來咖!
    [版主回覆11/02/2012 22:38:40]我都係,超鐘意澱粉嘅食物,早幾日剛剛俾營養師鬧,我澱粉質吸取得過多~~

    回覆刪除