小菲菲俠自煮樂

03 12月, 2009

今日晚餐---粟米濃湯、四川回鍋肉

近年與母親多了成人間的閒聊,母親會與我分享年輕時的種種,聽過之後越加發覺,老一輩的人,生活猶其地豐富與精彩,越發突顯我輩的平凡。


母親年輕時被友人冠以「葫蘆」一名。


是因著身材的象形而成。已有足夠的想像空間,得知年輕時的母親,身材是如何地妙曼~


細腰豐臀,一步一婀娜~~


被周圍心有不甘的同性友人惡意地冠以「愛情專家」一職。


母親不無委屈地告訴我「都是旁人主動追求,我也無計可施」


據說當年的母親很是惹來一群的狂蜂,以致在周圍的圈子當中,引致許多不必要的猜測與惡意的言論,在那個還是很樸素的年代,這樣的流言非語,足以讓人感覺羞愧難當。


後來經人介紹,認識了有足夠能力帶母親脫離當時環境的父親,且在訂婚之前與父親直言不諱「你確定你有能力讓我過上另一種生活我才會嫁給你」


聽到這里,不禁嚇了一跳,如此市儈與現實的說話,在七十年代,算是很摩登的吧。


但不得不讚賞讀書不多的母親,有如此膽識與見地,幸好終於都能得償所願,婚後多年,與父親恩愛有加直至家父的離世。


相較之下,我平凡的煮婦生活,實在乏善可陳。


-------------------------------------------------------


今天這個平凡的小煮婦,煮了一大煲濃濃地粟米濃湯。


味道絕對比街售的有過之而無不及。



 


八卦一下,尋日係惠X買支李X記舊裝蠔油,送多支紅燒汁之餘,買單時陣時收銀話可以免費送多盒地門粟米。


有需要入貨者可考慮依個時候持貨。


咁免費有得送嘅粟米,當然即刻開嚟食啦。



 


粟米濃湯煮法,超簡單,比街食嘅總好味。

做法:

1,煮一煲水,我用佐大約800毫升嘅水。
2,水入邊落調味「雞精一粒、鹽細半匙、生抽一細匙、酒一細匙、胡椒粉適量。

3,水滾後,將罐頭粟米倒入。



 


4,煮一煮一二分鐘水又滾之後,較返個生粉水,倒入湯度,等啖湯濃郁結稠。

5,然後熄細火,二隻雞蛋打散,慢慢倒入湯里,快速用大湯匙不停攪拌。



 


熄火可用~~~

同街食有過之而無不及~~~


煮嘅時候最好就咁開住蓋煮,因為好易滾瀉~~

就咁簡單嘅幾個步驟,就有啖正湯飲啦!~~


 



 


回鍋肉,用配料:

五花腩一舊,烚熟之後雪一雪佢,再切成極薄片

然後再取青椒,甘筍,木耳等做配搭。



 


調味:

蒜蓉、甜面醬、陴縣豆瓣醬剁碎



 


做法:1,先將肉片,就咁擺入鑊里邊,開細火,慢慢煎到出油乾身。

唔使落油㗎,因為五花腩自己本身就有肥膏,會走好多油出嚟。



 


2,然後將煎好嘅肉片撥過一邊,落蒜蓉爆香。

3,趁鑊熱,倒入甘筍同青椒木耳落去爆一爆。

4,倒入甜面醬同豆瓣醬,落少少水,焗一焗等個味均勻。

5,熄火後,落一細細湯匙砂糖,等味餸無咁鹹,好味好多㗎。。。。。


全程無額外落過油,街食依味餸,好多油,超辛苦~~


 



 


正正嘅回鍋肉就炒好啦`~~



 


今日係買慣嘅齋舖買佐盒齋鹵味,咁多年嘅味道都依然無乜變過,好嘢~~~



 


今晚好滿足㗎啦~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言