小菲菲俠自煮樂

24 12月, 2009

獨沽一味---菠蘿生炒骨(食譜)

碟生炒骨係咪好得咧~~~


唔止睇落得啊,食落總得啊~~~


生炒骨係我同強哥嘅至愛,出街食中餐,生炒骨係例牌必選菜式。


屋企有罐菠蘿擺佐都好耐,要清一清佐佢,咁即刻諗到嘅,當然就係菠蘿生炒骨啦~~~



 


醃:排骨一盒,用豉油,糖,生粉,蛋液,胡椒粉,酒,醃一個鐘入味。



 


炸粉:以前嘅作法,我就會將醃好味嘅排骨,先過一層蛋液,再均勻地拍上木薯粉(用木薯粉炸出嚟會較粟粉更為硬身好味),然後落油鑊炸。


但係依次整嘅時候先發覺屋企木薯粉用曬無入貨,咁唯有臨時試下,用個天婦羅炸粉開粉漿炸。



 


因為唔想食落滿口都係粉,所以凈係掛佐薄薄一層粉漿,然後落鑊炸。


我用個細煲仔分幾次慢慢炸~~~


原來用炸粉炸出嚟嘅排骨,就咁食,都覺得好好味啊。。。。


不過想食落更硬身脆口啲,咁一定要再返鍋炸多十幾秒。



 


配料:就係常見嘅「洋蔥、青椒、甘筍、菠蘿」


芡汁:鹽、菠蘿罐頭水、茄汁、山楂餅、陳醋、少少麻油



 


炒:


1,先落少少油,炒一炒個料頭,炒出香味。



 


2,將菠蘿罐頭嘅水、茄汁、山楂餅開火慢慢煮融個山楂餅,用個柄不停咁攪,落少少鹽,倒入陳醋,試味,唔夠甜就落糖,唔夠酸再落茄汁或醋,然後加少少芡粉水,熄火後倒入少少麻油。


(我就無落糖,因為罐頭水同埋山楂餅本身都有甜味,落山楂餅係要個香味,我鐘意山楂餅嘅味道多於茄汁,所以茄汁只係想要個色水,個酸味我會從陳醋果度要,醋麻油依類嘢都係熄火後再落就唔會揮發)


3,熄火後倒入剛剛炸好嘅排骨同菠蘿以及其它料頭,兜炒至所有材料均勻地沾上醬汁,趁熱裝碟~~~


個芡汁我整得剛剛好,唔會太稀或太結,太多或太少,剛剛好掛曬係排骨度,完美`~



 


大大一碟~~~



 


無煮其它餸啦,獨沽一味,滿足~~~



 


自己整,起碼唔會好似出邊見到,紅通通,食得落口都驚一驚先~~~


沒有留言:

張貼留言