小菲菲俠自煮樂

18 12月, 2009

自家制---鹵肉飯

擺係雪櫃有兩舊腩肉,已經烚熟佐,好多原因之下,一時來唔及食佢,就掉入雪櫃雪住佢,點知一雪,就雪佐成個星期,係完全唔記得依件事,尋日一睇個雪櫃,先驚覺佢啲嘅存在。


即刻俾電話阿娘「我有兩舊大大舊腩肉,烚熟佐,唔記得食啊,依家雪到硬一硬,擺佐成個禮拜,總食唔食得啊」


阿媽話食得喎,不過雪得咁多日,舊腩肉食起上嚟肯定無咁鮮甜㗎啦。


唔駛嘥都好啲~~~


因為新買佐隻乾嘅梅菜,老闆話愛嚟燜腩肉最正,本嚟係打算買依兩舊腩肉燜梅菜嘅,點知一時無食到,就掉佐係雪櫃,跟住忘記佐佢啲添~~~咁唯有下次再買過腩肉去燜梅菜啦,依次嘅腩肉,就愛嚟整比較濃味嘅台式鹵肉。


做法可參考我以前寫過嘅「鹵肉飯的製作


 



只不過以前用香菇配搭,咁巧屋企香菇食曬,好彩總有一包昆佈,昆佈其食即係海帶,只不過切到靚一靚,同埋厚身過香港買到果啲,同埋叫法唔同,其實就係海帶嚟嘅~~


台灣鹵味當中,有一味就叫「鹵海帶」,咁我就將昆佈發好之後,最後就嚟煮好之前,先將發好嘅昆佈掉入去一起鹵一鹵~~~


咦,原來成煲鹵肉,真係香好多㗎~~~


而海帶,吸收佐鹵水嘅味道,真係一流啊~~~


估唔到,兩舊嘅腩肉,切好之後,一大煲~~~


足夠我啲食兩三日啦~~~



腩肉真係肥。。。。


睇下,我片起幾多豬油出嚟~~~


做為一個精明嘅師奶,我係唔會嘥料嘅~~


依個五香味嘅豬油,留起佢,愛嚟炒白菜炒乜菜,都絕對一流`~~



 


然後烚佐幾個溏水蛋,擺係煲底,將五花腩轉入瓦煲仔,浸住佢~~~



一人一大碟飯~~~


熱辣辣咁食落,真係好幸福啊~~~~



 


睇下個蛋,真係溏心㗎~~~


外層又鹵得好有味,入邊又香嫩,依個鹵水溏心蛋,正~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言