小菲菲俠自煮樂

21 12月, 2009

提早做冬之豐盛家宴

尋晚周日個個得閒返去做節。


奶奶肯定提早一日就要準備好材料。


煮佐成檯嘅餸,樣樣都好好味。


 


蒸餸之---魚肚蒸蝦膠


上次同奶奶去鹽田買返嘅面線魚嘅魚肚,奶奶先用薑蔥水飛過佢,然後切開一截截,中間讓上清爽彈牙嘅蝦膠,蒸熟,再埋個芡,搞掂~~~


蝦膠係老爺一早係西貢買返嚟,讓魚肚凈係用佐少少,上次我話整蝦多士超好味,所以老爺依次專登買多佐返嚟,凈有好多係要俾我帶返嚟,等我自己鐘意整咩就整咩食~~~


我頭先係度諗「整蝦多士?讓冬菇?炸蝦球?芋多士?」


一種材料可以發揮嘅地方實在太多,等我去到街市先至決定依個蝦膠點處理~~~


 



 


蒸餸之清蒸青斑仔~~~


老爺係漁排自己養嘅斑仔,唔駛錢,一斤左右重一條,好滑好嫩,老爺話街市賣都要一舊水一條㗎,咁貴咩?



 


蒸餸之八角蒸大肥雞


奶奶一早走去官塘街市買佐隻龍崗雞, 用鹽抹勻個身,雞肚入邊塞薑蔥八角,雞身再擺多二粒八角,蒸四個字。



蒸餸之蒜蓉粉絲蒸鮮瑤柱


老爺漁排自己養住嘅新鮮瑤柱,去佐殼,用粉絲舖底,蒸熟之後擺熟蒜蓉,淋蒸魚豉油,香極,粉絲最好味~~~



蒸餸之臘味雙蒸


加佐一條墨魚一起蒸,當小食~~



蒸餸之粉蒸肉


我整去俾大家尝试嘅,做法下期介绍~~



燜餸之發菜蠔豉南乳香菇燜豬手


奶奶知強哥勁鐘意食,燜佐好多,預佐一碟俾我帶返嚟,又食又拎,真開心~`



 


燜餸之豬皮蘿蔔乜乜燜



白烚之東風螺



 


白烚之海蝦



 


小炒芹菜馬蹄珍珠蜆肉


食飽飽飯之後,奶奶先至醒起「個炒珍珠蜆唔記得落腰果添」


哈哈哈,都食飽羅~~



 


好清甜嘅「淮山杞子干瑤柱花膠響螺瘦肉湯」



 


樣樣好味,開飯~~~



 


沒有留言:

張貼留言