小菲菲俠自煮樂

01 12月, 2009

想食就整---瑤柱臘味蘿蔔糕(圖解)

今日早餐係~~


正正香煎臘味蘿蔔糕~~~~


新鮮出爐~~~


尋日整,雪一晚,今日早上切嚟剛剛好。



唔一定係要過年先至可以整蘿蔔糕嘅,其實蘿蔔糕唔係難整,又好味,蘿蔔又正氣,幾時食都咁恰當~~~


冬天嘅蘿蔔最多汁又甜,依家嘅蘿蔔真係好多,不過天氣未夠凍,蘿蔔未算最靚,但係肚入邊嘅蘿蔔蟲係度叫下叫下,都買佐支大蘿蔔返嚟,整返個蘿蔔糕慰勞下個不停思念的胃口。


自己整糕,材料隨意,最緊要夠豐富。


我就用佐「薑水(薑刨蓉之後落少少水浸出味道,去渣留水就係薑水啦)、干蔥頭切粒粒、瑤柱浸腍扯成絲、蝦干浸腍切粒粒、冬菇切粒粒、臘腸切粒粒」



 


蘿蔔一條大大條足有二斤重,去皮之後大約有800克。


我一半切成條狀,另一半刨絲。


咁食起上嚟會有蘿蔔口感多啲。



 


做法:


1,炒香配料。


炒法:先用油爆到蔥頭粒轉金黃色,撈起,然後原鑊落臘腸炒出油,跟住倒入香菇,等香菇縮佐臘腸嘅甘香,咁個香菇會美味好多㗎,跟住倒入蝦干粒同瑤柱絲,炒出香味,我落佐少少蠔油去調下味。


然後將配料兜起,同爆香嘅干蔥撈勻。



 


2,原鑊倒入蘿蔔絲,將浸瑤柱嘅水同薑水(去渣)倒入去,煮五分鐘左右,煮到蘿蔔變透明熟透(因為我蘿蔔少,煮五分鐘就足夠,如果蘿蔔多,就要煮耐多少少)


3,煮好嘅蘿蔔,落少少鹽,一細匙糖去調味,落大量胡椒粉~~


(鹽唔好落太多,因為臘腸都有咸味,落少少糖會香甜好多)



 


然後大家都認為最緊要嘅「粘米粉」要出場啦。


我用粘米粉同澄粉去整依款糕,800克嘅蘿蔔,我就用大約100克嘅粘米粉,10克嘅澄粉去整糕。


比例,無㗎,自己估下估下咁羅,因為舊年整蘿蔔糕,三斤半嘅蘿蔔,我就用佐270克嘅粘米粉同30克嘅澄粉,我覺得硬佐少少,所以依次整,就相應減少粉嘅用量。


其實整糕,無話點樣嘅材料份量最正確,最緊要係適合自己嘅喜好,人啲話俾你知用佐咩材料同大概嘅份量,就已經足夠,至於份量嘅把握,最緊要係靠個人去控制,咁先至叫活學活用~~~


我不嬲認為,學習烹飪,最緊要嘅唔係要知道落佐幾多匙糖,幾多豉油,而係要明白,「點解要落糖同豉油」,咁先至係學習烹飪嘅最高境界。


所以係我BLOG度,都儘量詳細嘅將自己煮食過程嘅心得表述出嚟,目的係希望大家係我度,可以知道我點解要「咁樣煮」,而唔係好詳細咁話俾大家知,我「落佐幾多糖」。


4,將混合好嘅粘米粉,分幾次,趁熱倒入煮好嘅蘿蔔絲入邊,慢慢攪拌到粉同蘿蔔融合,跟住倒入炒好嘅臘味,咁個糕底,就整好啦。


(個粉最好用個篩整散,確保唔會一粒粒,然後先至篩到蘿蔔入邊)



 


5,最後,搵個糕盤,抹佐油,將上個步驟嘅粉倒入盤入邊,上爐蒸45至一個鐘。


蒸好之後用個筷子手插落去,如果無粉漿痴住,就表示蒸熟透啦。


我蒸佐45分鐘,然後熄火,用餘溫焗多15分鐘。就熟透啦。。。



 


睇下,蒸好啦。。。


趁熱落少少蔥花入去,香好多㗎。。。。


依個時候,凈係聞到個味,已經流曬口水~~~



 


擺入雪櫃雪一晚~~


今日早上就食得啦。。。


睇下,脫模脫得幾好~~~~


蘿蔔多粉少,加佐澄粉,就算減少粘米粉嘅用量,都唔會散開,咁就保證到可以食到蘿蔔嘅香味之餘,都能保持靚靚嘅形狀。。。


自己整,材料好豐富,聞落都香好多~~~



 


煎嘅時候,聞到濃濃蘿蔔香味,已經開始吞口水`~~



 


衝多杯咖啡,一個完美早餐就完成~~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言