小菲菲俠自煮樂

15 12月, 2009

炸蕃薯

依輪啲蕃薯又大靚兼好平,二蚊螃咋。。。


買佐四個巨型大蕃薯,都係六蚊雞~~~


依日切片,愛嚟炸蕃薯食,細個時屋企阿媽一到冬天就會經常炸下蕃薯炸下大蕉,所以自細都係食煎炸嘢長大,根本未發生過「上火」依類問題~~~


同老公話要炸蕃薯食,老公開心到係電話度話「我晏畫返嚟食面,順便炸幾塊嚟食下啊」


買嘅係依種蛋黃大蕃薯,好鬼甜㗎~~~


切薄片~~



炸粉我用嘅係天婦羅炸粉,用一隻蛋黃,少少水開佐佢。



 


同埋幾條芝士腸~~


咁就搞掂個架步啦~~



 


個粉開得大概就咁嘅結度,唔好太稀,要可以俾個蕃薯「掛到糊」



 


炸至金黃~~


炸嘢通常我會先猛火炸佢一分鐘然後細細火炸多一分鐘,撈起攤一攤凍,再落油大火返炸十幾秒,咁塊炸蕃薯就脆卜卜,金燦燦,香香口啦~~



 


好香口嘅炸蕃薯,係咪好靚咧~~



 


我一邊係度炸,有個哥哥一邊係度幫我消滅佢,都就嚟趕唔及影相添~~~


熱辣辣脆卜卜咁食起上嚟,又真係好過癮~~~



 


古時候中國有好多賣藝搵食嘅人,講明係搵食,當然唔會係條命去博,所以好多表面睇落好驚險嘅场面實情內里另有乾坤,好似比較出名嘅一個「落油鑊」嘅把戲,表演者會從一鍋完全沸騰嘅油鑊里邊撈起某樣物品而雙手毫發無損,睇到人驚心動魄。


其實講穿佐個技巧,個油鑊里邊只不過係面上有一層薄油,底下煮緊嘅全部係醋嚟嘅,咁醋同油一煲滾,睇落表面係好滾好熱嘅樣,其實個溫度係好低,人嘅皮膚係完全唔會受到傷害,係「障眼法」嘅一種。


所以醋嘅其中一個作用,係可以降低同平衡液體嘅溫度。


咁利用依個小原理,愛嚟烚蛋,就最好不過。


 


有時早餐懶得整嘢,會求其烚隻蛋俾老公做早餐。


煲入邊嘅水,倒入一湯匙嘅醋,凍水落蛋,水滾之後煲多半分鐘,然後熄火由得蛋係水入邊焗多幾分鐘。


個蛋係完全唔會爆開,同埋蛋黃係好嫩好滑,剛剛好熟,一啲都唔會老,衝多杯㗎啡同麥皮,一個早餐就咁簡單而快速`~~


落佐醋,煲水永遠唔會滾得太勁,所以蛋就唔會因為過速嘅熱脹冷縮而導致蛋殼爆裂~~~~


一個細細嘅心得,希望可以幫到大家烚蛋啦~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言