小菲菲俠自煮樂

12 12月, 2009

生日快樂!

尋日12月11號,是母親大人的生日。


今日12月12號,是在下嘅生日嚟嘅。


所以由細都係同母親一起慶祝生日,母親遷就我,將生日移一移至12號先至一起過,所以幾時都係母親最錫自己。


1999年嘅12月31日,我寄佐一封俾自己嘅信,因是跨世紀之日,所有當日嘅信件郵戳都會顯示兩個唔同嘅日期,如無記錯,信中寫佐自己對於新世紀嘅願望同埋對自己嘅期望,我對自己嘅期望係二十五歲之時學有所成,三十五時之時有幸福家庭,四十五歲有自己嘅事業,五十五歲享受生命,六十五歲身體健康,七十五歲兒女膝下,八十五歲樂天知命。。。


基本上都係一步步按自己細個時嘅意願去成長同埋發展中。


諗返起細細個做小朋友嘅時候,生日願望必定係求上天「賜我無比嘅智慧去認識依個世界」


係計過度過之後嘅願望,因為容顏會消去,錢財未必能夠時時擁有,唯有智慧會係陪伴我一生嘅禮物。


彼時較為有慧根。


 


今年三十有一,已界中年之列。


強哥問我想要咩生日禮物,老實不客氣「一層寫我名嘅物業」


 


哈哈哈~~~


此時非彼時~~~


只能恨不相逢在幼時~~~


 


依幾日都會外出慶生,所以住家菜暫停幾日~~


 


生日快樂,受難日快樂,娘親~~~


永遠愛您!


沒有留言:

張貼留言