小菲菲俠自煮樂

07 12月, 2009

食粥粉麵

素以「金剛不壞之肚」行走江湖多年從未出過差池,不曾想數十年之後竟被莫名病菌仔如山洪瀑發之勢入侵我嘅腸胃。短短一夜之間臉頰凹陷,四肢無力,全身發軟,眼神迷離,驚嚇無數。


好彩病菌只不過持續佐兩日之後都係鬥我不過敗下陣來,我無去睇醫生啊,實在上次去睇同一個醫生係因為「痾唔出」,依次再去睇返竟然因為「痾太多」?太過滑稽~~


以我睇書得來嘅經驗(老公聽到依句又要鹅我啦),病菌痾清之後身體自然無事,快則一日,慢則三日姐~~~以我咁「強健嘅體魄」,我好有信心係二日之內可以好返,果不其然~~~


肚仔肚仔,辛苦曬~~~


--------------------------------------------------


食清淡啲,煲粥。。。。


煲佐一大煲嘅腐皮瑤柱粥。。。。


一煲靚粥應係煲得綿滑之餘得見米花之形是謂一煲靚粥,我煲得好靚㗎,好綿好結嘅一煲粥,總可以睇得到係一粒粒嘅粥花樣~~



始終未能「食素」,所以都係整佐兩味小菜伴粥。


菜脯蛋,加佐少少瑤柱絲同蝦米,香好多㗎。。。。


先將菜脯粒同瑤柱蝦米用少少油爆出香味,然後倒入發散嘅蛋液入去煎成一塊塊即可~~


我無額外係蛋度落調味,因為菜脯瑤柱蝦米全部都係有咸味,已足夠。。。若食得味重者,可適當落鹽調味。



蒸佐碟肉餅,香噴噴。。。。


用佐婆婆嘅蒸肉餅材料「豉油糖生粉鹽,薑,蒜蓉」


香噴噴。。。。



 


可能出得貨太多,所以要補返好多能量,我食佐一大大碗嘅粥啊~~~



 


第二日晚餐,好想食河粉,而且係叉燒河~~


買佐一條叉燒,一斤河粉。


先落油熱鑊,爆香剁碎嘅蒜頭與豆豉(陽江豆豉,浸一浸水再剁碎)


然後加高湯落去,落較好味嘅肉碎入去,最後落沙河粉入去,熄火後加一大扎荽莤入去,食時面舖叉燒,加少少炸香嘅蒜粒,香噴噴嘅叉燒河,比街食絕對好味~~


好有信心,真係好味㗎~~~



 


第三晚,做法同前一晚嘅湯底一樣,只不過河粉轉成面。


三個晚餐,食齊粥粉面,肚仔舒服曬~~


我心目中所謂清淡,就係咁樣㗎啦~~~



 


城市之中已經佈滿石屎造出嘅森林,無奈嘅生靈,唯有選擇適應。



 


稍事休息之後,再度起行,繼續搵食,世界難撈,搵食艱難,又豈止人類~~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言