小菲菲俠自煮樂

23 12月, 2009

自家煮---蕃薯糖水拼湯圓

尋日做冬,循例都食返碗湯圓應下節。


其實係見天凍凍,想食就煮,同做節無乜好大關係。


我諗舊時嘅人係咪因為天凍,飲碗暖笠笠嘅薑汁糖水,除可驅寒更可健體咁解咧?因為薑真係好好嘅驅寒食物,除此之外,譬如做冬食多佐肥膩嘢,有少少胃部不適,做悶反胃嘅時候,薑汁都可以舒緩到以上情況,阿媽教我,如果覺得好似胃酸過多咁嘅情況,切一片老薑,含係個嘴度,等熱辣辣薑汁入到個胃,好快胃酸就可以得到抑制,又或者好似大肚婆,做嘔反胃,好多藥又唔可以食,咁就最好係含一片薑,就最無傷害,又最快見效。


我本身係好鐘意薑嘅果種味道,所以煮湯圓,定必要用薑水做底。


老公話想食得辣啲,咁個就切佐一大舊薑。


我凈係煲一細煲仔水,咁樣一大舊薑,好足夠。


想要薑出味,就咁切片係唔夠㗎,一定要拍一拍個薑,薑拍裂之後,個薑味先至更容易融解於水中,薑味先至最出。



之前整粉蒸肉凈有少少蕃薯嘅邊邊角角位,我無掉,留住係雪櫃。


尋晚整薑水,順便掉落去一起煮埋,咁就變成一款蕃薯糖水。


上次得網友提示,知道薑一定要凍水煲滾,咁食起上嚟先至唔會躁熱,所以就擺定蕃薯同薑,凍水慢慢煲滾。


蕃薯一起落埋煮,咁啖糖水會甜同埋香好多㗎。


我係水滾之後先至落片糖,唔落黑糖,咁啖糖水感覺清潤香濃好多。



 


就咁飲已經覺得好好味,蕃薯嘅味道全部出佐嚟~~~



 


當然少不得主角,湯圓


我通常會另外煮,咁個薑糖水就唔會太濁。


滾圓一定要水滾後先至擺入去。


水滾之後滲凍水,等佢熱脹冷縮,咁就唔會個外層熟佐,個心都未熟,咁樣一熱一凍,可以俾到個心都好快熟透,就唔會一直係咁滾到爆曬口,基本上摻過兩次凍水再煲返滾,個湯圓就煮熟佐,好快好易㗎。



 


點樣謂之熟佐?睇湯圓熄火後都識得自己浮起,就可以判斷佢熟佐。


煮得幾好,無穿無爛。


通常水滾後摻凍水嘅方法,適用於所有依類水煮類食物,好似煮餃子雲吞,甚至西米,都係一樣道理 。



 


一碗暖笠笠,香噴噴嘅蕃薯拼湯圓糖水,搞掂~~~



我至愛係花生味~~



沒有留言:

張貼留言