小菲菲俠自煮樂

17 12月, 2009

自家制---沙嗲煎雞扒

老公吵著要去BBQ已經好耐,但係佢自己又鬼咁忙喎,都知佢好掛住我整嘅沙嗲味㗎啦,所以尋日去買佐兩舊雞扒返嚟,整返味沙嗲雞扒俾佢,慰藉下佢思念嘅情緒。


我用嘅材料都係香港好易搵齊嘅。


生料有「紅蔥頭、蒜頭、生薑、香茅」



然後加多幾粒炒香嘅花生,全部加埋,舂到碎。


我通常整香料都唔會用攪拌機,因為硬係覺得舂出嚟嘅味道會出好多,香好多㗎~~



 


另外香料方面用佐「荽莤籽粉、印度咖喱粉、椰粉」


同香茅一樣,全部可以係印尼商店買到。


份量要靠自己控制,好似生料咁,我唔想香茅嘅味太突出,所以凈係落佐二塊仔,蔥頭會好香,所以用佐五粒大大粒,蒜頭同薑只不過係為味道更豐富,吊下個味,所以少少落佐啲,香料主面,我主要係想突出荽莤籽粉嘅味道,所以落得最多~~


份量我都係自己一邊調一邊聞,覺得邊樣少佐再添加落去。



所有材料撈埋一起,落老抽,生抽,黑糖,鹽,咁就可以醃個雞扒了。


所有味道加埋一起,會係一种好特別嘅異香味~~~


醃緊雞扒嘅時候,有工人送貨過嚟,我簽收緊果陣,佢可能忍唔住果陣香味,好奇咁問我「你整緊餸啊,咁鬼香嘅」


哈哈,如果唔係咁香,老公又點會成日念念不忘啊。。。。


另外想提一提,出邊賣緊嘅荽莤籽粉,係就咁生磨嘅,如果想味道更突出,我通常會買一粒粒嘅荽苯籽返嚟,先白鑊炒出香味,然後先至磨成粉,咁個種味道,係比未炒香之前,香佐大約十倍咁多囉~~



強哥尋日落地盤,睇到下午六點幾鐘,跟住又要返公司與同事開會,一直開到晚上九點鐘先至返屋企,所以個雞扒由晏畫三點幾一直醃到九點,醃佐成六個鐘,已經好入味㗎啦。。。


本嚟係想用焗爐仔焗嘅,但係焗爐焗得太耐,老公打電話話就嚟返到屋企,咁唯有用個鑊去煎,會快好多。


醃嘅香味其實未算什麼,真正落鑊一煎,所有材料嘅香料一遇熱,先至真正散發出獨特嘅香味`~~


個鑊我唔落油,就咁將雞皮果面擺底,等熱力自己將雞油逼出嚟,然後先至翻身二邊煎至香脆熟透。。。。



 


老公到屋企嘅時候剛剛好煎好個雞扒,一睇到即時好開心咁話「嘩,有正正雞扒食,嘩嘩,係沙嗲味,正啊」


我好少買雞扒返嚟,因為好唔鐘意啖啖肉,又無雞味,不過咁樣用大量香料去醃過嘅,我都OK接受。。。。



 


凈係有個香味唔夠㗎,再用係印尼商店買嘅沙嗲羔,用水開佐佢配住



 


煎得香香脆脆嘅雞扒,配埋香噴噴嘅沙嗲羔,一流~~~~



 


炒多個蒜蓉油麥菜~~


搞掂~~



 


 


沒有留言:

張貼留言