小菲菲俠自煮樂

26 3月, 2015

蓮藕餃子

通常一早起身整完一家人早餐後,就同小朋友去公園玩一兩個鐘左右,然後買餸,就返屋企,返到屋企準備午餐,午餐完小朋友瞓覺,我就搞屋企衛生,然後準備晚餐要用嘅餸菜,整完一輪,小朋友瞓醒了,同佢衝涼,玩下遊戲,老公收工返嚟,要煮飯。。。

一日由瞓醒果刻開始就不停地做做做無停過,對於體力真真係好大嘅挑戰,如果俾我揀,我寧願返工都好過係屋企做家庭主婦,因為真係太太太辛苦嘅一份工。

同老公商量過後,大家意見都係自己睇返小朋友會較為安心,所以在頗長嘅一段時間內,我都係要繼續咁樣嘅生活,希望小朋友返佐學,我會輕鬆啲喇,但做家庭工真係唔係一件優差,特別係屋企有一個年幼的小朋友嘅時候,真係好透支體力嘅一件事,所以屋企有請工人幫手嘅家庭,特別屋企小朋友總係好細嘅時候,請善待屋企嘅工人喇,因為真係無得停過,好辛苦架~~~


依日趁小朋友瞓佐覺,搓麵粉整少少餃子,咁中午返嚟碌幾個餃子就食得,唔洗再煮太多餸~~~


用瘦肉,木耳,蓮藕刨蓉,少少鹽同糖較好味,就整好餡。

自己搓皮,小朋友鐘意食餃子皮多過餡添,整厚身少少。

一次整十幾個,好輕鬆。

同小朋友飲完下午茶返嚟先瞓嘅,所以晚餐預佐佢無乜胃口,所以少少哋碌佐四隻俾佢。


好香好滑~~

已經瞓到成六點鐘未起身,走去輕輕拍醒佢~~

叫醒佢果刻應該有少少唔開心,扁哂咀~~~

但再睇真啲,係媽媽嚟~~~

笑返~~~

佢瞓覺前我做緊其它事,佢玩到眼瞓,就自己走上床瞓再自己蓋被嘅,中途去睇見佢好熱成頭汗,就幫佢轉成我件衫俾佢,所以佢一醒返好好奇問我:點解變成媽媽件衫衫嘅~~~~

亞仔嘅獨立性一部份係天生,另一部份係我哋自細刻意養成,好簡單,做父母嘅少做啲,小朋友自然就識多啲~~~

沒有留言:

張貼留言