小菲菲俠自煮樂

28 2月, 2008

豬頸肉炒辣椒

今界既香港政府擁有最短視既一班幕僚。


還富於民---食糖不甜,食鹽唔咸既一項措施。


所謂長貧難顧,幫助,唔係話俾一個包佢咁就算係對佢好,食完依個包之后,點樣咧?繼續等政府下一次泒包?餓都先餓死啦。


所謂「還富於民」之下最大得益係邊個?政府羅,個個贊佢好,得個幾粒糖仔,可以做D咩?真係咁大筆錢,不如慢慢研究下,如何提升整體社會質素,如何更有效幫助提升社會低層既生活質素,如何更好促進香港繼續發展,係要個社會整體提升佐,先至會有可能人人享受到最好既生活,唔係話俾個一二次錢,就真係能夠改善到大部份人既長久生活!


「派電費每戶1800元」不如用依D錢研究下如何改善本港發電限制,可以減低發電成本,繼而長久地可以俾香港市民以更低廉既價格享受電力。


有D效果唔係一二年可以睇得到既成效,個政府就唔打算去做,因為無人因此而拍手掌,短期達到人人有份既措施,就爭住黎實施,真係有咁短視與無能既政府,我唯有係個肚入邊細細聲講句---「妖!~」


我唔在乎依家自己有無享受到咩實惠,我只想我既下一代,下下一代,可以生活得更輕鬆,更幸福。。。


-----------------------------------------------------------------------------------


依幾日刨書仔,無心煮飯。


細細個開始,我張床就一定要近窗,因為如果真有外星人,我要第一眼可以同佢打招呼。


如果外星人會俾願望我,我希望係「可以穿越時空」


借佐本書黎睇,認真研究下。



如果無外星人既幫助,可以自製時光機器,都幾好喎~~



今日又整佐豬頸肉,本來係同翠肉瓜炒既,睇到雪櫃仲有幾隻青椒仔,就索性同青椒仔炒做一碟,香香辣辣,都幾開胃。。。




仲炒佐個韭菜,不過今日既韭菜應該叫「嬤嬤菜」,因為實在同「嬤嬤」一樣咁老,好難嚼~~


另外用濃湯寶加D白菜肉丸肥牛,滾佐一煲仔湯。。。



簡簡單單,二菜一湯。



最后


飯后一隻蕉


便便靜悄悄~



沒有留言:

張貼留言