小菲菲俠自煮樂

21 2月, 2008

入廚樂--薑蔥魚腩煲+菜脯煎蛋+蠔油生菜

尋晚發夢,夢到我又回到細細個果陣時,同屋企人不和,心思思要離家出走,感覺世上無人真正關心我,雖然夢中的我係一個小朋友,但係硬係響個心度好深刻咁知道,其實生命中有一個好重要好重要的人,但係我點都記唔到究竟依個人係邊個,依种感覺,係由個心最深處的難過,慢慢滲出到四肢百胲,直至醒番,依种好深處的失落感都依然令到我周身難過。


晚上老公收工番黎,即時同佢講佐夢中的感受,老公隨即緊緊攬住并安慰:「老公就係你生命中最重要最重要的果個人,無論夢中或現實,都有老公響度,唔使驚」----聽完,即時整個人,舒展開~~


心境未能平靜的時候,入廚絕對係一种非常好的舒緩方式。所以今日整佐一個需要比較多工夫與程序的菜-薑蔥枝竹魚腩煲。


材料:姜,蔥,紅蘿蔔,炸好的枝竹,魚腩肉
 
作法:1,將魚肉用醬油+胡椒粉+生粉腌好



2,然后將魚腩二面煎香



3,跟住重新起鍋,鍋裏下油,爆香姜蔥,倒入醬油與少量面豉醬炒香,加入魚腩與枝竹炒香,加少少水略略一燜燜,就可以裝到小砂煲裏保溫啦~~



順便煎了個菜脯煎蛋
菜脯是潮州話的叫法,其實就是蘿蔔幹,作法更是簡單,先將切碎的菜脯下鍋加醬油與糖略略炒香,原鍋倒入打好的蛋液上去,灑點蔥,二面煎香即可。
簡單得來,好送飯。



 



例牌都需要一個青菜,所以就用蠔油炒佐一個生菜,今晚就係咁多~~



 


沒有留言:

張貼留言