小菲菲俠自煮樂

24 2月, 2008

炒飯一碗

真真正正第一次入廚,煮出二送一湯再加一白飯,都係一年半以前既事。


以前最叻都係煮公仔面,人煮我煮,個個都話我煮既公仔面特別香過人,因為一直住響屋企,家中廚房所有事務,都由媽咪掌權,我根本無從插手,不過絕對相信天份與遺傳依家野,阿媽係印尼華僑,自細就識得整好多好多點心同與別不同既菜式,黎我D屋企玩既小朋友都絕對係一飽口福之后先至捧住個肚番屋企,所以雖然我自細無乜機會入廚,但耳濡目染之下,對於食物既配搭同味道既掌握,都多少會有一個基礎既認識,對於我以后自己入廚,都會有好大幫助。


係婚后,因為面對生活的所有細節,知道必須做好為人妻既角色,生活絕對唔會係一世既風花雪月,因為無咁既條件,因此好快就適應同調整好自己既心態同行為。


學習入廚係首當其衝既第一事。


好清楚記得第一次煮既菜式「瑞士雞亦+蕃茄蛋+肉碎炒豆腐」。


基本上,入得到口之餘,仲得到了先生好熱烈既迴響,所有送菜都掃清晒,咁就俾佐我好大好大既信心,都好幸慶,電子產品的盛行,令到我有機會,將第一次及至以后的每一次嘗試都好好記錄佐落黎,睇到自己廚藝既不斷成熟,心上既成就感,真係無以言表~~


入廚一事,對我而言,真係享受大於一切所有感覺,不過因為入廚年齡尚淺,仲有好多好多食材我根本未曾接觸過,但係我都好相信,一個人只要有足夠既興趣同實踐,都絕對會有達到心中目標既機會。


其實我無乜好特別既目標,最希望既只不過係可以煮到二餐美味既食物,俾辛苦佐一日既先生收工番到黎,可以好開心好放心咁食餐飯,再遠D,未來有佐BB,可以令到個小朋友可以有足夠既信心同其它小朋友講「我阿媽整既食物係最好味咯」咁我就真係於願足矣~~


通常周末我都會外出食飯居多,(我仲有打算,以后有佐小朋友,都會每個星期帶佢出街食D正野,等佢知道,乜野係好味既食物,乜野先至謂之好野,我覺得依個世界乜都係假,唯有食落個肚既野,先至係最真實既)


今日中午簡簡單單整佐個炒飯,晚餐再食好D。(其實關於食好D既概念,真係唔係話「貴,先至係好野」,真正尊重食物本身既特質,最大程度發揮佐食材既特點,我都認為會係一個好野)


今日中午,一個炒飯,一杯咖啡~~(自細習慣佐炒飯炒面一定係要配咖啡先至叫完美)



尋晚就煲定一煲飯,雪佐一晚,今日羅出黎整既炒飯,所以乾爽得黎,粒粒分明,主要材料係「蛋+午餐肉+五香肉丁+自製XO醬」



所有材料先煎香煎熟,再炒飯,因為係用易潔煎pan 黎整,所以落好少好少油,以上所有材料既搭配未夠最完美,當所有材料都炒香之后,再倒入切碎既芫莤,依個時候,成煲飯真係香得無得頂~~



飯多佐D,最后二個人都係食唔晒~~


凈係食炒飯未夠開胃,我最鐘意配依种甜甜辣辣既魚仔罐頭,依家我同先生都頸食得辣,D送真係無辣不歡!



直接擺響煲仔度整番熱,唔使洗多一個碗~~



可能係因為一開始學整食就係用電磁爐,所以根本習慣佐用電整食,搬入新居之后,因為係跟樓送既廚房裝修,所以一開始我都嘗試用煤氣整食,火力既控制同埋熱度都令我無法耐受,阿強哥就好細心咁幫我訂佐一個假雲石既平台加係個煤氣爐頭之上,咁我就可以同時有煤氣,又有電磁爐用啦。。。開心~~


真係好推薦用電磁爐整食,用明火整食,存在一定既危險之餘,熱天響廚房工作,真係熱不可擋,用電整食,乾淨衛生好清潔之餘,因為有自動斷電功能,所以好安全,同埋真係無乜熱度,就算熱天整食,都好舒服。


睇個側面,我設計咯。。。



今日中午既一餐,一飯一送一咖啡~~



拉番所有窗簾,熄晒所有大燈,開番一個細細座地台燈仔,簡單既一餐,快樂一天既開始~~


沒有留言:

張貼留言