小菲菲俠自煮樂

22 2月, 2008

今日新煮意-----秘制私房泰式豬頸肉


今日小妹整既燒豬頸肉,睇落係咪好靚咧~~~唔單止好睇,而且仲非常好味~~


作法唔難,只不過需時較長。


好多人一聽到整泰式野就開始頭痕,無它,因為所需材料實在太多,步驟太過繁複,為佐可以食到好味既泰式食品,又可以簡化步驟,我試佐好多次,得出依种方式最簡單,而個味又最好。


腌肉材料:豬頸肉+豉油+少少醋+黑砂糖(我試過用白糖,片糖,冰糖,最后發覺,用黑色砂糖整出黎既味道最香)。



將上邊的材料同豬肉撈勻,腌一晚。


因為係尋日腌落,仲有半邊蘋果,所以剁碎佐一起腌,好似個肉既口感更加爽~~



俺到今日,可以開始整啦。


做法非常簡單,只需要將腌好既豬頸肉入焗爐二百度火焗三十到四十分鐘,中間需要羅出黎擦二次老抽令佢上色。無它啦,就係咁簡單啦~~


切開出黎睇下。。。。極度香噴噴~~



係咪好似叉燒咧?我就覺得無論係從口感或者味道,都較之叉燒,更勝一籌~~


好啦,個肉整好,凈低就係整依味所謂「泰式燒豬頸肉」的精髓---醬汁啦~


醬汁材料:青檸檬一個+檸檬葉適量+砂糖+蒜蓉+小辣椒



將所有材料剁碎,檸檬榨汁,就OK啦~~~


食起上黎,檸檬汁獨有的酸味同檸檬葉獨一無二的清香,加埋蒜蓉異樣的辛辣,一啖爽口既豬頸肉一啖味道清香酸甜的醬汁,一流~~



今晚依個豬頸肉,整得好好味~~



除佐豬頸肉,仲整佐一個「沙茶粉絲白菜煲」,極度難食,就唔介紹啦,我同阿強哥根本食佐二啖就無人再郁佢啦,失敗~~



好彩~~通常我都會整三個送,所以一個唔掂,都還有另一個青菜頂上。


「翠玉瓜炒肉碎」


清甜~~



今晚就係咁~~~



 


沒有留言:

張貼留言