小菲菲俠自煮樂

27 2月, 2008

甜肉

如果你係廚房新手,如果你一直覺得廚藝不佳,如果你從來無一种主打送,咁,你就一定要試下我家傳既鹵水肉。


一种「驚艷感覺」的肉。



點解一定要學整依味肉?


1,材料簡單:豬肉+砂糖+生抽(少少老抽)+清水


2,操作簡單:豬肉清潔之后同上述材料一起落鍋,燜至收汁。


就係咁簡單幾個步驟,無需事前腌肉,無需好複雜既處理,只需要俾少少耐性,同埋最好用底下圖片所示果個部位既肉。



就係咁,洗干凈既豬肉擺落豉油水度,就由得佢啦。


無問我要落幾多糖同豉油,我都係憑感覺,但係糖既份量應該要比普通煮肉要落得多D,因為依种豬肉,主要特點係「咸中帶甜」



所需只係耐性,燜至收汁。。。。



平日可以一次整多D,擺落雪櫃,幾時想食就羅一件出黎蒸番熱佢(我唔鐘意用微波爐,所以通常都會蒸或者焗),建議成件整番熱佢再切片,因為咁樣可以保持肉質中間既濕潤軟滑。煮既時候可以留番多D汁,個汁羅黎撈飯,簡直可以用「不可思議既美味」黎形容。


依种肉,我屋企叫「甜肉」


因此,甜與香,係佢既特點。


平日可以整多D,羅黎送飯,或者面,再或者整包既餡,都絕對一流。



最享受既,莫過於連著皮,肥瘦相間既果一細舊仔部位~~食落既感覺,二個字:


「銷魂~」



 


沒有留言:

張貼留言