小菲菲俠自煮樂

18 2月, 2008

芥菜梅香臘腸煲+五香八角蒸雞亦+孜然甘筍炒韭菜

今晚約佐強哥收工之後行街,所以早早買好菜,做完家務,煮好二個菜,晚上逛完街回來可以吃上香噴噴可口的飯菜,為佐方便保暖,我今日安排O既三個菜,都比較適合我今天的日程。


整佐一個煲仔菜,放係煲仔度,返黎再開火熱熱即可。
睇下材料:


芥菜膽一個,梅菜適量,臘腸一條



整佐一個芥菜煲,做法簡單,味道卻非常豐富,極好送飯,而且芥菜含有大量的纖維,想來能夠促進消化系統的運動,而且有一點苦苦的味道,我心理作用估,會唔會都具有下火的作用呢?所以今日買佐一個大芥菜膽,試著整佐一個煲仔菜,因為吃過一道芥菜蒸梅菜,味道極佳,所以今天也加了點梅菜進去,想味道更豐富一些,另外又切了一根臘腸進去,而調味用的配菜我用佐“姜和蒜”


作法: 1,先將所有材料切碎



2,然後先下姜蒜(都不切碎,只是大力拍扁,保持原粒)爆香油,倒入梅菜與臘腸炒香,盛出另用。
3,最後加入芥菜炒熟,起鍋前加一匙鹽調味,我還加了一小匙糖提鮮,炒熟後倒入煲仔待用。(其實可以直接吃的啦,我因為要晚上回來再吃,所以倒到煲仔裏方便加熱而已。)


吃起來的味道真的不錯,梅菜的味道完全滲入到芥菜裏,芥菜的清香加上梅菜的味道,清甜又好送飯~~



今日買佐雞亦,本來是想做瑞士雞亦的,但係突然唔道點解,特別特別想食沾白斬雞的“姜蓉”,所以臨時都係改整法,將雞亦羅來蒸,味道清一D,可以沾姜蓉。


作法:
1,雞亦解凍之後,放進加了“姜,蔥,酒”的水裏灼一灼,斷了雞亦的“雪”味。



 


2,將雞亦過了冷水之後,抹上一層細細的鹽,加上一些八角,灑點五香粉。上鍋蒸十分鐘即可。




同時蒸佐一碟的米飯,蒸好依D,我就可以出門啦,晚上返來,重新開開火熱一熱,開飯~~
(姜蓉做法: 姜剁成沫,蔥切碎,加點鹽,加點蒸魚醬油,煮點滾油,倒進去,香。。。。。)


一啖滑滑香香的雞肉,一啖香香濃濃的“姜蓉”,正~~



近年突然鐘意佐一种叫「孜然」的香料,北方既燒烤最鐘意落依种香料,本來今晚係想韭菜炒雞蛋咯,但係想想,成日韭菜凈係對住雞蛋,毫無新意,所以切佐一條甘筍,用炒的方式,整出燒烤的味道。


材料:甘筍一條,韭菜適量,醬油加糖一碗仔,孜然粉加辣椒粉一碗仔


作法:落油炒香甘筍,唔要落水,炒軟韭菜,加入糖醬油,炒出香味,起鍋之前倒入香料撈勻即可。(因為香料的味道如果炒得時間過長會被淹沒,所以最后先至好落)



正啊。。。竟然真係炒出出邊燒烤的味道。。。。



簡簡單單,行完街街,番到屋企,即享美味。。。。生活就係咁簡單,簡單通常離快樂很近很近。。。


 



 


 


沒有留言:

張貼留言