小菲菲俠自煮樂

01 9月, 2009

自制咸檸鴨

前日個個得閒,奶奶叫齊人返屋企食飯,屋企買佐隻雪鴨,係百佳買,都係二十八蚊隻,抵到爛,見奶奶叫到返去食飯,趁人齊,我又整味鴨返去個個有份食。


上次去荃灣買嘢,無意中係街市見到有竹隔賣,都係二蚊塊,咁就買佐塊返嚟。好耐無見過依類嘢,或者係我無留意。


果日整鴨,就用得著佢啦。



做法:


1,隻鴨解佐凍之後,衝洗乾淨,剪佐成個羅友,因為個羅友有二粒嘢,勁臭,如果唔除佐果二粒嘢,煮起上嚟,成煲嘢都臭死,我又唔知果二粒嘢係邊二粒,索性成個羅友同佢煎佐去,果個位係軟骨,好易煎開㗎。


咁個鑊擺幾片薑係度,開熱個鑊,係咁干煎幾下個鴨皮,等佢出出油。



 


2,然後落水,落生抽老抽,落片糖,落白蘭地少少,開火燜啦,我燜佐都八個字咁耐㗎,隻鴨其實唔算大,1.3KG咋。


貪佢夠細隻,唔會太大份,太大嘅鴨皮,會有勁多油,依隻鴨仔細細,煮咁耐,都唔會有太多油走出嚟。。。。



3,燜到就嚟干水嘅時候,準備三粒咸檸檬,剁碎碎。


係自家醃嘅咸檸檬,比較細粒,所以我就落佐三粒。不過都係酸佐少少,下次落二粒就得。



4,抽起個竹隔,將咸檸檬倒入鴨度,開大火燜凈一碗仔汁,就熄得火,攤凍之後斬件可食。


咸檸檬嘅清香與酸咪咪,完全解除佐鴨嘅肥膩同果種「騷」味。


夏季食嚟,非常適合~~


帶佐返去,幾個叔仔都係第一次食,個個都豎起手指贊~~


成檯餸,最快清場嘅就係依味鴨肉,真俾面~~



 


其餘都係奶奶整嘅餸。


奶奶買佐二條膠魚自己打魚膠,讓苦瓜。


打佐個蠔油芡。。。


自己打嘅魚膠,夠曬爽口彈牙~~



依次奶奶整佐煎讓四寶。。。


讓完涼瓜,讓豆卜,讓青椒。。。



 


總有一大碟嘅讓茄子~~~


我至愛嘅讓茄子。。。。我專登擺係自己面前,哈哈哈。。。總包銷~



 


一大煲花膠冬菇燜鴨亦。


奶奶專登整佐好多,俾我帶佐一碗返嚟第二日食。


我稍稍覺得淡味佐D,所以第二日,又落佐薑蔥去爆香,再加少少蠔油略略燜一燜,好味好多。。。。



 


又係我至愛嘅豆豉梅子蒸倉魚,好滑好開胃,老爺總叻,嫌奶奶整得唔夠味,直接用魚肉去點我整嘅果味檸檬鴨嘅汁,話總好味。。。



例牌灼海蝦~



 


係太興斬佐半邊豉油雞。。。。


豉油雞,早知我整啦,叫奶奶唔使買~



 


太興斬佐一斤燒腩,因為凍佐,又用鑊爆返熱佢。


太興真離譜,唔知是否欺負老人家買嘢無咁仔細,收就收足120蚊一斤嘅腩肉嘅價錢,俾嘅卻係燒肉嘅部位,擺係面果幾舊就係腩仔,底下就全部係燒肉,鞋實實,就眼見到依碟嘢,120蚊啦。個個食佐一舊起,二舊止~~


太興D嘢又貴,一個餐都要四十幾蚊,又唔係話特別好味過人,做生意又唔老實,以后我都唔會再去幫襯佢地。


 



 


湯就煲佐土伏芩牛大力豬腱湯,好甘味~~


總有一個灼生菜未出場,依餐,真豐富~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言