小菲菲俠自煮樂

30 9月, 2009

住家菜----香菇甘筍牛蒡湯、面豉排骨煲

 


同阿媽通電話,成日提我要煲下牛蒡湯嚟飲,對身體好有益,聽得多羅,亦都好耐無買過牛蒡煲湯,所以尋日就走去買佐扎日本牛蒡,真係好鬼貴,但係講真,佢嘅味道,真係濃郁過內地出品嘅牛蒡好多好多。


材料就係屋企有乜就落乜咁羅。


咁就落佐甘筍二條,陳皮一大塊,杞子百合少許,牛蒡一扎。


 



另外,總落佐幾大朵香菇。


點解要落香菇?因為阿媽唔知聽邊位佛教朋友講,香菇牛蒡湯係最強嘅殺癌症湯水,平日飲用都有強身健體之功效,依哋無實際驗證嘅民間小偏方,飲佐又唔會有咩事,索性照葫蘆畫瓢,有樣學樣,人落我落。。。


初時都好擔心,落香菇,啖湯味道會否極之怪異?



而牛蒡我就去皮之後切薄片再煲湯,咁樣比較容易出味。



 


除佐材料,落佐一個雞架同少少排骨去增加鮮味。


阿媽話其實依個湯水滾湯咁煮都得㗎,唔一定要煲好耐,所以依個湯水我都係煲佐半個鐘左右,快速煲。



 


原來落佐香菇嘅湯水,非但唔會怪異,反而係有一種獨特嘅香味,依款湯水飲落清甜非常,莫話佢有特殊強身功效,就係為佐啖咁清香嘅湯水,我都應該時常煲嚟飲啦。。。。



 


上次朋友俾佐一盒天然飼養超過一年嘅豬嘅排骨,據說食落味道清甜之餘肉味濃郁,非香港一般市售豬肉可比。


俾佐我都好多日,因為無時間食佢,雪住佢都幾日羅,依日解佐凍之後,原本諗住用豉汁蒸,不過用佐少少煲湯,凈返唔係好多,所以又轉成用豆卜去燜佢,加七加八,睇落碟餸會多D嘛。。。


準備嘅材料有:豆卜,荽莤,蒜,面豉醬一湯匙,排骨。



上次買嘅韓國大醬食完,係樓下求其買佐盒面豉。


依個面豉唔會太咸,味道有少少偏甜,在可選擇嘅產品入邊都叫OK可接受,但係如果同上次買嘅果款大醬相比,味道上就差得好遠,豆嘅香味真係爭佐D,無乜豆香味。。。。



做法:


1,熱鑊爆香蒜頭,然後倒入排骨干炒至表面略見焦黃。


2,落面豉炒香,落水燜煮。


3,即將收汁之前倒入豆卜燜至收汁。


4,熄火後倒入切成段嘅荽莤。



 


轉入瓦煲仔開火煮五分鐘左右,一煲香噴噴惹味實足嘅面豉排骨煲成~~~


個豬骨真係名不虛傳,我都雪佐幾日啦,食落都依然係肉味香濃鮮甜,口感係有一种意料之外嘅「爽」,但係又唔會韌或起絲咁啵,正。。。


係有少少少少少少肥膏。。。。


正是因為如此,食落好滑。。。



 


一湯一煲一晚餐~~



 


 


1 則留言:

  1. 小芹菜媽咪23 11月, 2012

    好正喎, 我真要向你好好學習.

    回覆刪除