小菲菲俠自煮樂

02 10月, 2009

國慶中秋齊齊過

國慶對我嘅感覺係好遙遠,無乜特殊意義,最開心係老公有假期。


尋日國慶返奶奶度,提早做節,中秋並埋國慶一起做。


因為係做節,阿叔同大伯大伯娘都過佐嚟,人多做節熱鬧哋,開心哋。


老爺尋日好開心啊,買馬贏佐萬幾銀,唔知會唔會請大家飲下茶咁咧。。。。不過中佐馬嘅人,打麻將原來係會輸錢㗎,尋日老爺打麻將幾乎無叫過胡。。。。。


我同老公都唔識得打麻將,次次返去,兩公婆埋堆聯機打PSP,大家打下麻將,打下機,嘻嘻哈哈好快又過一日。


晚上果餐就豐富羅,老爺係漁排帶佐條大青斑返嚟,足有十斤重,養佐都有四五年羅,咁大條魚,唔知養佐咁耐,會唔會有感情咧。。。。


咁大條魚,斬成一碌碌,有排食了。。。。


尋晚老爺就用佐一細舊仔,整佐個叫做「麒麟蒸斑片」嘅菜式。


一塊斑片,一塊火腿肉咁舖好,蒸熟之後,淋爆香嘅蒜蓉同豉油上去。



原來魚同火腿都可以好格㗎,咁樣整真係幾惹味。。。。


老爺收收埋埋原來總有咁多好嘢我未食過啊。。。



果皮蒸鮑魚仔,都幾大隻啊。。。。



蒸好之後又係淋上蒜蓉香蔥爆香嘅配料,美味。。。



 


買佐九隻龍蝦,係香港本地飼養嘅龍蝦,唔係外國果哋,口感會爽好多㗎,奶奶將佢開邊蒜蓉蒸。。。


原來奶奶有個咁大個嘅盤,可以一次蒸完。。。



 


肉汁豐富,口感爽甜,正~~~



青斑一部份斬成一細舊舊,先沾粉炸香酥,再落香菇肉絲加面豉燜熟。


古法製作。。。。又係好好味,奶奶整嘅。



奶奶整嘅香菇燜鴨腳。。。。



 


買佐隻大油雞,新鮮雞嘅雞味係濃哋,不過尋日唔知係未做節,要成百七蚊隻雞,真係貴。。。。


旺角街市買新鮮雞平好多。。。奶奶係官塘街市買,貴好多。。。


知道奶奶會整白切雞,我就整佐自己秘制嘅薑蔥豉油過去,咁就唔使奶奶再整薑蓉啦。。。。



 


清清地,一個西芹甘筍腰果蘋果墨魚片雜雜炒



我提早一日,整鹵水


鹵水牛腱,鹵水蛋,鹵水鴨亦,鹵水鴨胸。



阿叔同伯娘唔知,食到個個話好好味,問係邊度買嘅,奶奶話係我整返嘅,個個都唔信添。。。。



湯,奶奶煲佐花膠螺頭湯,勁好味。。。。



我一共整佐三份醬汁返去,鹵水汁,蒜蓉糖醋汁,薑蔥蒜蓉豉油汁,搞到個個食之前都要問「嫂,依碟點邊個汁啊」。。。。。



 


好豐富好滿足嘅一餐。。。。


 


 


沒有留言:

張貼留言