小菲菲俠自煮樂

17 10月, 2009

碟頭飯之---黃豆排骨飯(食譜)

因為經常整豆漿嚟飲,所以屋企長備有黃豆.


其實黃豆配搭肉類燜煮,都會好好味㗎.


提早一晚,將黃豆浸好.


煮之前,干凈嘅鑊,唔使落油,就咁干炒浸發佐嘅黃豆,作用係去一去豆腥味.


 



因為我好懶,有時幾日都唔落街,所以會提早買定排骨或者肉類,雪住佢,食之前再解凍佢.


雪過嘅肉,蒸就麻麻,但係如果係燜咧,因為醬汁多,好濃味,愛嚟燜係無問題㗎.


準備嘅材料有"薑片,蒜片,紅蔥頭"同埋排骨及黃豆.



 


作法:1,落油爆香薑蒜紅蔥.



 


2,倒入排骨同黃豆,落老抽生抽糖,加水燜.


我又加多一粒八角落去,香好多.唔鐘意八角可以唔落.



 


燜至收汁即可....


鐘意汁多可以落多D水燜.


我後嚟又轉入快速煲煮佐二十分鐘,乜都腍曬~~~



 


老公收工返嚟,一入門口話就話俾我聽,佢一出"車立"就已經聞到勁香嘅香味,就知一定係我煮佐餸....


一揭開蓋,睇到香氣撲鼻嘅黃豆燜排骨,佢忍唔住"嘩"一聲,先食佐粒排骨啦.


 



 


一人一個碟頭飯.....



 


 


沒有留言:

張貼留言