小菲菲俠自煮樂

05 10月, 2009

中秋正日再做節

因為提早國慶果日屋企人做佐節,中秋正日依日,四佬兩公婆約埋老爺奶奶返屋企打牌,大家又再係四佬屋企做多次節。


一支超大支嘅sake,老爺話加熱之後酒香味會濃好多,不過我班後生,鐘意凍飲,咁老爺就自己飲佢擺係四佬度嘅洋酒。



四佬慣佐係紅磡街市買海鮮,提早同海鮮檔訂佐兩隻大大蟹。



四嫂整嘅咖喱蟹。


四嫂自己好謙,話整得麻麻,我就覺得好OK㗎喇。。。。


蟹又夠鮮甜,平日奶奶都係白灼多,轉下口味整咖喱,不知幾好,老公如果唔係食海鮮會皮膚敏感,我平日係屋企都會整下食,如果整嚟得自己一個食,真係懶得整。。。自己一個食碟餸,好悶㗎。



煎佐好多薄餅配咖喱食。



另外一味,煙肉包住斑片同盧筍,入焗爐焗熟之後,淋白汁。


好惹味㗎。。。



四嫂整嘅肉醬焗薯蓉,好大一盤。。。


肉醬其實好多㗎,舖佐兩層,好味。


因為餸太多,食佐一半咋,剩返大半兜我帶返嚟屋企,第二日再焗返熱佢,晏畫同老公就食一個薯蓉都飽飽。



四嫂整嘅蝦沙律。。。



老爺買嘅東風螺肉。


新鮮拆出嚟嘅螺肉。點解老爺買得咁貴咧?就眼見到依碟仔,一舊水㗎啦。。。。


不過真係好鮮甜同爽口。



我整佐一碟印尼嘅巴東牛肉過去,食佐先記得影像,老爺同奶奶食唔到,話太辣。。。


我哋幾個就食得舔舔味。。。。


包住薄餅食,總惹味。。。。。



真係太多餸羅,後嚟依兩隻焗春雞,雖然都係好好味,不過食佐二啖就食唔落羅。。。。



飯後同貓貓玩,BOBO真係越生越靚仔啊。。。。。



 


再夜哋,擺好架步賞月。。。



 


 


沒有留言:

張貼留言