小菲菲俠自煮樂

07 9月, 2009

十蚊有找煮餐飯---蒜蓉南瓜煲、梅菜蒸豆腐

係街市買餸,無論係價格或者選擇,都優勝於超市。


早幾日係街市,本嚟已經買佐當晚要煮嘅材料,行經一個菜檔,見到檔主正在切南瓜,好似好靚咁,而且一開四,一舊都唔會太大舊,即刻整舊返嚟,一磅,四份一嘅南瓜,都係二個半銀子咋。。。


本嚟係要炒豆角,不過豆角可以留,南瓜切開佐,我驚擺得耐會有菌係表面滋生,所以就先煮佐依味南瓜。


南瓜愛嚟炒,同蒜蓉嘅味係最格,其實乜材料都唔使,凈係南瓜同蒜蓉一起加水燜,落少少鹽,已經可以好美味。


不過我屋企總有少少肉醬,咁就加埋一起煮,會香D。


再落多少少蔥,增加香味。



煮法:1,先落油爆香蒜蓉。


2,然後倒入南瓜,加水,落肉醬,開中火燜。(無肉醬可以唔落,落少少面豉,或者落免治豬肉,增加鮮甜味)


3,燜嘅時候完全唔使去鬱佢,因為南瓜一熟佐好易變爛,咁由得水去慢慢煮佢,我會轉入煲仔度繼續煮,咁就水一滾,落多一扎蔥段落去,撈勻,趁南瓜未熟透,轉入瓦煲仔,開火繼續焗多十分鐘,食得~



 


因為係瓦煲焗熟,好入味之餘,南瓜保持得一舊舊嘅樣,實際已經好腍好香㗎啦,而且南瓜本身嘅清甜,加埋少少面豉嘅醬香,加埋蒜蓉與蔥嘅味道,好香甜惹味。。。


我無落到鹽,凈係用佐面豉入邊嘅咸味,所以依餐我都無乜食飯,就凈食佐好多南瓜。。。。


依個南瓜煲,唔計肉醬,最多都係三蚊雞`~



 


係街市豆腐檔買佐舊豆腐,唔係大陸運過嚟加佐防腐劑果D,而係本港自家新鮮制㗎,豆味好香,一大舊都係三蚊雞。


本嚟係想整「小蔥拌豆腐」,不過睇到屋企凈有少少梅菜,即刻又轉軚,整一個易整又惹味嘅「梅菜蒸豆腐」


材料:豆腐一磚,梅菜少少,蒜蓉少少



 


做法:1,先將梅菜用蒜蓉爆香,落老抽少少,蠔油,麻油調味。



 


2,將豆腐撕碎,我就係直接用手撕,如果用刀切會靚D,不過會有刀嘅鐵味,所以我寧可醜樣D,用手去撕爛豆腐,食起上嚟會香D。


3,將步驟1炒香嘅蒜菜,舖係豆腐上邊,上鑊猛火蒸五分鐘,搞掂~~



 


食嘅時候,撈勻佢再食,集清爽惹味於一身,梅菜惹味香口,伴以軟綿綿清淡豆香嘅豆腐,一流!!~


依碟餸,計埋蒜蓉梅菜,至多係四蚊雞!



 


加埋隔夜湯一煲,一個晚餐,搞掂~~


唔計湯水,依餐加埋,絕對十蚊有找~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言