小菲菲俠自煮樂

03 9月, 2009

美味自家餸---薑蔥魚腩豆腐煲、粟米魚肚羹

係街市最經常聽到嘅莫過於一眾師奶無可奈何嘅聲音「轉嚟轉去都唔知買乜嘢嚟煮好」


似乎依個問題極少係我身上發生過,因為我有一個絕不挑食的「服務對像」,我煮乜佢就食乜,除佐係蝦蟹依類過敏源佢唔可以食,基本上,佢係對於食物無任何要求。


所以基本上係我「想煮乜」都無問題,成個廚房由得我去玩。


今日行經街市嘅魚檔,見到一檔擺出嚟嘅魚腩,附帶的魚腮總識得鬱下鬱下,鬼咁新鮮,去街市之前係打算買蓮藕煲湯再炒個菜咁樣㗎,咁行佐一圈都買唔到靚嘅蓮藕,計劃有變,好似對魚又有興趣,即刻買佐一塊魚腩返嚟,再買多份炸豆腐,攪多十蚊瘦肉,搞掂返屋企~~


 


做法:


1,將魚腩清潔之後斬件,用少少古月粉醃一醃入味。



2,懶得炸豆腐,直接買佐份炸好嘅豆腐,用滾水衝一衝走表面多餘嘅油同塵,切片待用。



 


3,將醃好味嘅魚,逐件撲上生粉,我好鐘意食炸過之後再燜嘅魚腩表面嘅果層脆粉,好入味,所以專登撲得厚身DD粉。



 


4,跟住用少少油,炸至表面金黃色。。。。


炸過魚嘅油好臭,通常我都唔會再要,所以炸嘅時候落少D油,無咁浪費,我炸嘢多會用一個細身嘅煲嚟炸,咁落油唔駛咁多。



 


睇下全部材料圖:


炸好嘅魚腩,豆腐切片,薑切絲,蔥切段



 


5,然後熱鑊落少少油爆香薑蔥,(蔥唔使一次落完,留起少少最後再落),再落豆腐,炒一炒香。



 


6,加水,加魚腩,加蠔油,想鮮味D,可以再落多一匙仔糖,加少少韓國大醬增加豉香味,落少少酒,落少少古月粉,開火燜至即將收汁之前再轉過瓦煲仔,落凈低果D蔥段,開返火焗一焗佢~~


蔥最後再落一部份嘅目的係會更加突出蔥嘅清新香味~~


因為魚係用生粉炸,所以好易好快吸曬水,要小心睇火。



 


一味濃濃醬香,又帶有魚嘅鮮味,同豆腐配合得天衣無縫~~


極好送飯嘅一個薑蔥魚腩豆腐煲`~



滾多一個粟米魚肚羹湯~~


做法太簡單,就唔多講啦~



 


一餸一湯一晚餐~~



 


好彩平日我都會剝定幾條粟米粒粒擺入雪櫃,隨時煮面滾湯,都可以有得粟米用。


咁樣一個湯水愛嚟撈飯,好好味~~



 


 


沒有留言:

張貼留言