小菲菲俠自煮樂

24 9月, 2009

又食又拎---返奶奶度食飯

尋日返奶奶度食飯,得五個人食飯,奶奶都整佐好多餸,食得好滿足。


買佐幾條魚仔,先用鹽醃入味,再煎香香。。。。


原嚟魚仔煎香香都咁好味㗎,下次我又要係屋企整嚟食。。。。



 


依輪D海魚開始長大啦,老爺尋日網佐兩條好大條嘅黃腳笠返嚟,蒸佐一條斤兩重嘅,另一條近二斤重嘅,我同奶奶一人一半,我帶佐一半返嚟,今晚再整嚟食。


好肥美,好滑嘅黃腳笠。。。。。



連墨魚都好大隻,老爺尋日早上網到一隻,都帶埋返嚟,奶奶用黑椒爆香佢,勁好味。我專登擺係自己面前,食佐好多啊。。。。



總有一碟奶奶至經典嘅梅菜蒸肉餅,超好送飯。。。



蒸埋一碟難亦,睇落好滑。。。。


不過其它餸都食得飽飽,無時間食佢羅~



蒜蓉炒佐碟菜。。。。



 


湯水正啊,菜干豬骨豬肺湯。


豬肺奶奶話整佐成朝先整好,奶奶話依款湯水好好㗎,秋天飲最適宜,叫我學整,我一聽到豬肺嘅處理都要一個早上,咁麻煩,嘅刻耍手擰頭「唔制啊,咁複雜,唔學」


奶奶即刻話「係啊,整唔好,啖湯會好臭㗎,好啦,你哋想飲就返嚟,阿媽煲俾你啲飲啦」


我兩個阿媽都咁好嘅。。。


奶奶煲佐成三個幾鐘嘅湯水,好好味~~



 


湯渣撈起,我好鐘意食煲湯嘅菜干。。。。。



 


依餐五個人食,本嚟總有幾隻蟹要蒸俾我,我即刻阻住奶奶「食唔到㗎啦,不如蒸好我帶返屋企再慢慢食過啦」



帶佐幾隻花蟹返嚟,做凍蟹。



 


花蟹係清甜哋㗎,食落有淡淡海水嘅味道,加埋蟹肉本身嘅清甜,就咁食已風味實足,無需另點薑醋,頭先訓醒食佐一隻蟹做早餐,哈哈哈,誇張嗎`~~



沒有留言:

張貼留言