小菲菲俠自煮樂

16 9月, 2009

簡易滾湯之---蘋果蕃茄瘦肉湯、韭菜炒臘腸

依幾日都係連續落雨㗎啦,尋日無出街市,係樓下惠康買佐D生果同菜。買慣街市嘅價,係超市買餸真係覺得超貴。


買佐包蘋果同一盒蕃茄。


滾一個簡單嘅湯水飲。


用佐二個蘋果,一個蕃茄。


上次買佐元朗種嘅有機蕃茄,係自然熟透,茄味濃郁,色澤紅潤,而且一煮好快起沙咁散開,唔似得依地蕃茄,係個面噴過藥,雖然睇落紅潤,其實係好生嘅時候就催熟佢,睇落紅潤,其實未夠熟㗎,所以點煮都係好硬。得個酸味,蕃茄味好淡。不過無得選擇之下,都唯有佢可以頂上。


所以通常我煮餸用得著蕃茄,必定要去佐皮再用。



 


蘋果去皮切片之后,浸一浸鹽水,咁擺幾耐都唔會因為氧化而起銹。


平日如果我提早切定蘋果,都會過一過鹽水再擺入雪櫃,夜晚飯後再食,都依然可以保持得好靚,而且帶有一層淡淡咸味,同蘋果嘅清香爽甜,相得益彰,食起別有風味~~



滾湯除佐蘋果同蕃茄,再加埋少少免治豬肉,咁啖湯會甜好多。


通常免治豬肉我都會買多少少擺住,一次用少少,志在令到碟餸或湯水會更鮮甜哋,咁一次買多佐嘅肉碎,我就會用一個細細個嘅保鮮袋,分裝成每次會用嘅量,然後壓到扁一扁,再擺入雪櫃。


壓扁嘅目的係令到解凍嘅時候,因為面積大而扁,咁就可以減短解凍嘅時間。



 


同埋,如果好似下圖咁,用二個不銹鋼碟夾住D雪佐嘅肉,上邊再加少少重嘢,咁解凍嘅速度,又會再快D㗎。


通常一細袋仔肉碎,解凍需時都係五分鐘左右就搞掂。


解凍時間快,咁就可以減少細菌係室溫中在肉里邊滋長嘅速度,多少都會好D㗎。



 


依款滾湯嘅煮法:


1,先落少少油係瓦煲度,倒入切成粒粒嘅蕃茄炒到蕃茄轉熟散開。


2,加水,加一粒雞精,落曬啲蘋果。


3,免治豬肉醃一醃味,加入湯水度,開中火滾半個鐘度即成。


 


蕃茄天然嘅淡淡酸味,加埋蘋果嘅清甜,一煲好啖湯,我忍唔住先飲佐一碗先啦。。。


勁開胃,勁好味。。。。


值得推薦大家滾依款湯水!~~


酸酸甜甜嘅湯水,維生素又豐富,小朋友實會鐘意㗎。。。所以如果屋企有小朋友,就要嘗試下啦。。。


因為我用嘅係細煲仔,凈係煲一細煲,所以就二個蘋果一個蕃茄,如果煲得多,材料要相應增加。



炒碟餸,碟餸貴羅。


用佐二條榮X嘅臘腸,二條都二十幾蚊,超市買佐扎韭菜花,九蚊。


韭菜花頭先我係街市又買佐扎,都係三蚊雞咋嘛,超市買菜真係貴得離譜。


碟餸三十幾蚊,真係覺得好貴。


又好鐘意食臘腸,但係又唔敢亂買,驚唔知乜肉整,有無人好介紹邊度有又平又正嘅臘腸買咧?



 


一個湯一碟餸,搞掂~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言