小菲菲俠自煮樂

15 9月, 2009

兩餸一湯---蒜苗炒牛肉、肉碎炒紹菜、昆佈味噌湯

今日早上八號風球未落,老公多佐半日時間,可以訓多陣。


我慣佐早起身,八點幾鐘就醒佐訓唔著。


咁就整份早餐俾自己食。


用佐奇妙醬做底,面就擺佐煙肉洋蔥粟米同大量芝士。


衝杯大大杯咖啡,醒神~~



 


過一陣老公都起佐身,佢話想落樓飲茶,我話今日茶樓實多人到閉,咁辛苦逼餐飽,不如碌個面仔俾佢總好。佢睇到我食焗厚多士,又話要食一塊,咁又整佐塊俾佢。


食食下,突然諗到乜,去疊信件度搵佐份嘢出嚟,指住其中幅圖問我:「老婆,似唔似你整㗎~」


咦,又真係幾似啵~~


老公講笑咁話「你估會唔會係佢哋睇到你整過依樣嘢,所以又加返入餐單㗎」


老公,你真係太睇得起你老婆la~~


不過如果要我用28蚊去食咁樣份下午茶餐,真係不如自己整總乾淨快脆啦。。。


做法有興趣可參考我以前個網誌:厚切多士


 



-------------------------------------------------------------------


尋日斷斷續續落佐一日雨,都無出街買餸,雪櫃有乜就煮乜。


知道老公尋日晏畫都係食佐少少嘢,加埋落佐一日雨,個人肯定好快肚餓,電視話六點會掛八號風球,所以老公實會提早返嚟,估都估到佢一返到屋企肯定第一句話係「好肚餓好肚餓啊老婆」


所以尋日提早煮飯,五點鐘就開始煲飯。


見天涼涼哋,想滾個湯水,等佢有啖暖暖湯水落肚,個胃都舒服哋。


雪櫃無乜滾湯材料,好彩有包即食嘅昆佈。


用水浸幾下就發起~~



 


咁就簡單地用昆佈,味噌醬一包仔,幾粒奶奶俾嘅手打墨魚丸,滾一個湯水。



 


有啖湯水暖暖個肚仔,舒服好多~~



係超市買佐條紹菜,擺係雪櫃都半個月羅,尋日羅出嚟切開,竟然完全無事,浸浸下水全部番生。。。。


紹菜真係好嘢,擺得咁耐都無事,以後要擺定一條係雪櫃,出唔到街,都可以有碟菜食嘛~~


用蒜蓉同肉醬炒埋一碟,清甜好味~~



 


雪櫃凈有半條牛展,切片同幾條仔蒜苗炒做一碟。。。


惹味~~



 


果不其然,老公五點幾未到六點鐘一返到屋企,已經係度叫肚餓了。


飯煲好啦,餸菜亦都煮好,總等咩啊,開飯喇~~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言