小菲菲俠自煮樂

31 8月, 2009

熱氣到爆炸---自製蝦多士、炸油餅仔

睇過阿蘇食蝦多士,搞到老公心思思想去坪洲玩,咁鬼熱嘅天氣,加埋山長水遠,真係咪搞我~~


點知尋日老爺無端端係西貢帶佐佢整好嘅蝦膠返嚟俾我,咦,唔通老爺同佢個仔有心靈感應,知道強哥想食蝦多士?咁奇~~~


都好,我都唔識得整蝦膠,有人整埋溝埋豬肉較好味俾我,當然卻之不恭了,帶佐返嚟,今日早上即刻走去商場買佐磅方包返嚟,整蝦多士。


個蝦膠溝佐豬肉,我覺得味唔係太夠,又再加佐古月粉同麻油攪勻。



然後方包一塊,擦半邊蝦膠係面。



 


過一過蛋液。有D餐廳會再落多一層面包糠,隨個人喜好啦,我屋企無,唔想額外買多包擺住係度無用,就唔落啦。



 


然後擺入低溫油度,慢慢炸至金黃。。。。



 


加奇妙醬伴食。。。。。


OK啦。。。。


不過我覺得太大件啦。。。。


食到有少少流。。。



 


又轉一種方式,一塊方包一開四,細細一塊,然後擦蝦膠係個面度。


 



 


又炸,將有蝦膠果邊面向油,務求先炸熟D蝦膠。。。。



 


炸至金黃色。。。。



 


撈起。。。


有D我就過一過蛋液,有D就唔過蛋液直接咁炸。。。。



 


嘩。。。咁先至係叫好美嘛。。。二三啖一塊,炸到香香脆脆,咬落真係索索聲㗎,我就覺得唔落蛋液直接係咁炸會香脆D,強哥就鐘意有蛋液,食落更香口。。。。


各有所好啦,不過好味係絕對肯定㗎,強哥係廚房一邊炸,我係一邊就忍唔住係咁偷食啦。。。。


炸佐成磅方包咁滯,熱氣到爆燈。。。。



 


不過,香脆酥口嘅多士,彈牙蝦味濃郁嘅蝦膠,配以酸酸香香嘅奇妙醬,邊個忍得到口~~~



 


今日天口太熱,唔想出街,晏畫同老公睇佐好悲情嘅一部電影,心情好低落,咁就走去搓面粉,就係好普通嘅平日整包包咁發酵D面粉。


然後造型方面,就整佐幾隻,係好隨意,無乜概念要整D乜。


咁就好似整口袋包咁,搓成圓形,或者搓成長圓再界幾刀,又或者圓形,中間用水樽蓋壓出一個LOU。



頭先整蝦多士嘅油未收,咁就直接掉入去,炸~



 


原來係咁易炸㗎啵,一掉入去,幾秒鐘之後就自己浮起,咁我就炸到佢變金黃色,先至撈起。



 


整之前無概念要整D乜,整出嚟會係點樣,都完全唔知,不過原來一炸,都好多嚟。。。



 


攤凍之後試食佐一個,哈。。。原來幾好味~~


好香口。。。。


係有少少韌韌地嘅口感,不過真係好過癮,好好味。。。。


無嘢做嘅時候,整D出嚟磨下牙都幾好玩。。。。


最好食反而係個炸圈圈,外皮香口,內里鬆軟。。。。



沒有留言:

張貼留言