小菲菲俠自煮樂

26 8月, 2009

一日兩餐之--生煎韭菜包、韭菜碎碎炒

 


依日無端端極想食韭菜生煎包。


早上同老公食佐早餐之後即刻發面,搓好面等佢自己發酵,我就去街市買餸,買好餸返嚟,切切剁剁炒炒,先搞掂個餡先。


個韭菜餡我用佐「韭菜、免治豬肉、蝦米、蛋」



 


其實量用得好少,豬肉都係用佐一大湯匙,雞蛋一隻,蝦米七八粒,韭菜一蚊到。


將所有材料分別炒香,然後混合埋一起,再加鹽同五香粉調味,咁個餡就整好啦。



 


時間比較緊,我買好餸返嚟都就嚟十二點羅,整得餡嚟,要趕得及俾一點收工返嚟嘅老公食,咁餡又要剁又要洗又要炒,個包皮又未整好,真係幾趕㗎,咁我一邊整一邊同自己講「我做到㗎,一定趕得及」


其實我覺得一個師奶真係可以係一個好好嘅管理者,因為要係最短嘅時間安排好所有功夫,真係要好合理地安排所有工作的程序同步驟,咁先至可以用最短嘅時間發揮到最高嘅效率,先至可以將工夫完成得最完美。


哈。。。又真係幾好嘢啊,個餡嘅份量同面團配合得剛剛好,所有面團剛好用完所有餡。


因為時間唔多夠,一邊包一邊由得佢第二次發酵咁羅。



一包好,無乜時間等啦,直接上鑊煎啦。



好才,都發得好好。。。。


係最後包好,完全無時間進行第二次發酵嘅果一二隻,有少少無咁鬆軟,大部份都發得好靚。。。



睇下,最好味嘅,係煎好之後底果一層香口嘅薄脆。。。。



 


韭菜生煎包,我就覺得比全肉餡包更好美啦。。。


而且多食韭菜,對於脾胃都有極好嘅正面的食療作用。


關於生煎包,我上一次有詳細寫過煎法,有興趣可以去參考下:


http://hk.myblog.yahoo.com/jw!teGGuySUFR5nKYeo9kMK3A--/article?mid=3966&fid=-1&action=next



趁個包係度煎嘅空檔時間,整佐一煲芫荽豆腐湯。


依日嘅晏畫,就一個包,一個湯。。。。



 


------------------------------------------------------------------


到佐夜晚,就用剩低果D韭菜剁碎碎,因為少佐D,咁就加佐甘筍同肉碎落去一起炒,原來簡單地配搭,係咁惹味,咁易送飯啵。。。



再加埋一條脆肉瓜,同肉碎一起炒埋一碟。。。



清清爽爽嘅一個晚餐,就咁搞掂~~



沒有留言:

張貼留言