小菲菲俠自煮樂

20 8月, 2009

一日兩餐之---甜粟炒飯、老黃瓜赤小豆湯、煙肉豆角煲

早前一晚特登煲落多杯米,留返第二日晏畫炒飯食。


炒飯無論點搭配,都咁好味㗎啦~~


求其D新鮮粟米粒,鹵肉,古月粉,香蔥,已經非常非常好味`~


 



 


要呻D嘢,頗長,可跳過唔睇。。。。


 


晚餐,約佐二叔,即係強哥嘅二弟返嚟屋企食飯。


已經係我第二次俾電話叫佢過嚟食飯。


我唔知一個為人兒子嘅三十六歲男人,多數會係樣睇「父母與女友」之間嘅關係輕重。


依個二叔,再之前嘅一個星期六,奶奶煮佐成台餸菜,約佐四兄弟個個返屋企食飯,主題係要同二叔趁假期個個得閒,提早幾日幫佢慶生日。如果有人咁樣幫我做生日,講真,求之不得,感激涕零。


不過結果,係除佐主角之外,人人到齊。


奶奶話「至緊要個仔開心,阿媽就開心㗎啦」


老爺一旁話「成二個幾月無見過個仔」


 


依日再次約佐二叔,話幫佢燒好幾隻NDS同PSP嘅Games俾佢,叫佢收佐工過嚟羅,順便叫埋女朋友一同上嚟飲啖湯。


得到肯定答覆之後,俾電話奶奶,約佐奶奶都嚟我度一起食飯,順便見個二叔,俾個無機會俾嘅生日利是佢。果日落住大雨,我問奶奶,一係我自己俾住利是二叔,下次見到奶奶再俾返我,咁佢唔使咁辛苦過嚟羅,不過奶奶一聽二叔會嚟我度,係都話要過嚟。


好啦,強哥俾電話二叔,話阿媽都要過嚟,哈,好啦,二叔嘅女朋友,就因為另外有事,唔上我度飲湯了,無所謂,唔嚟總好,我洗少隻碗。


煲佐一個老黃瓜赤小豆意米湯。


落多二片果皮,香好多。。。。



 


熱天飲咁樣一啖湯,利尿去濕,係極好嘅一款湯水。。


 



 


另外,有一舊湖南臘肉,唔係好咸,帶有好濃郁嘅煙薰味,我好鐘意。。。。


食落味道同煙肉就係一樣樣㗎~~



買佐一扎青豆,剁少少蒜蓉,同煙肉一起炒做一碟。。。



 



 


 



 


沒有留言:

張貼留言