小菲菲俠自煮樂

29 8月, 2009

奶奶駕到---三餸一湯

奶奶有份Form一定要第二日交俾相關部門,咁佢自己又唔識得字,屋企又無人,無奈下即刻俾電話我,想我過去幫佢搞掂。


咁我又買佐餸,就建議奶奶,不如過嚟我度,順便食埋晚飯,我幫佢填好,佢先至返去。一舉兩得啦。


奶奶聽到梗開心㗎,即刻話「阿媽食好少咋,求其有魚有菜得啦」


啊?~·!¥有魚有菜。。。我同強哥都麻麻鐘意食魚,所以邊有準備魚啊,咁即刻又落樓去,買佐條返嚟。


清蒸最簡單。。。。


可能同平日奶奶蒸魚用普通鋼碟唔同,我用佐一個較為精致嘅碟嚟蒸,蒸好一羅出嚟,奶奶一望到,即刻「嘩..蒸得好靚啊,合格合格」



奶奶鐘意食肥叉,經過燒味舖,見到叉燒幾靚,又斬多一條,食唔曬我第二日可以碌面再食,唔怕多。。。



再加埋一個我本來就準備定,預佐晚餐食嘅豆卜蒸排骨。


排骨用李X記果隻蒜蓉豆豉醬,落少少油,落幾湯匙水,再加少少薑蓉醃好味,然後豆卜買佐二蚊雞,一開三,舖底。



 


將醃好嘅排骨擺係豆卜上邊。


然後上鑊蒸十五分鐘。。。。


整咁樣一味蒸餸,真係方便快速又美味㗎。。。。



 


其實最好食係縮佐排骨醬汁嘅豆卜,排骨我反而食好少,豆卜幾乎我全包~~~



 


再滾多一個芥菜肉丸湯,剛好我果日整肉包,凈有D肉餡,就搓成一粒粒肉丸滾湯,飯後又裝佐兩個大大肉包俾奶奶帶返去第二日早餐。


奶奶開心到猛咁話「今日真係有食神」


呵,睇到老人家咁開心,自己都覺得好開心。



基本上奶奶已經習慣我逢餸必影,所以我一邊影相,佢一邊話「係啦,今餐叻叻,煮俾奶奶食,奶奶過嚟,整佐好多餸啊,奶奶好開心」


哈哈哈,佢一邊幫我配音添。。。。



飯後切多碟生果,搞掂~~



 


 


沒有留言:

張貼留言