小菲菲俠自煮樂

20 8月, 2009

一日兩餐之---情意綿綿肥牛面、情深切切醬爆洋蔥肥牛

晏畫多數無乜胃口同時間慢慢食,所以我都會準備簡單易入口嘅食物俾老公食,食完佢可以休息下先至行返公司繼續博殺。


依日中午,就提早少少碌定兩塊肥牛,煎多隻蛋。



等老公返到嚟屋企,我先至碌個面,佢就可以座陣飲啖水,等多兩三分鐘,開得餐`~



晚餐


肥牛我唔鐘意就咁醃味直接煎,咁直接煎會出勁多油,食起上嚟成口都係油,好流。所以我會先拖一拖水,走一走表面嘅油脂,又唔好碌得太熟,有四五成熟就得。


再準備多一個燒肉醬同大醬,少少洋蔥。



 


用依隻燒肉醬,可惜我上次買得少佐D,一包都係最多用二次就用完,佢好細一包咋,唔知尖沙咀賣韓國食物果度有無得依隻醬汁買咧?下次要走去望下。。。



 


炒就勁簡單,先落油爆香洋蔥,然後倒入醬汁炒出味道,最後倒入肥牛兜熟兜勻味道,食得~~~



天口熱,無乜胃口,就整佐一個拍黃瓜~~



 


一碟熱餸一個冷盤,剛剛好~~


 



 


煲佐一大煲海帶綠豆沙,下火~~~



 


-----------------------------------------------------------


大樹菠蘿係我超鐘意食嘅一款生果,唔知大家會唔會好似我咁,食得好徹底咧?


我係徹底到,連個核都食埋啊。。。


係啊,如果你平日食完個大樹菠蘿,D核就咁隨手掉佐嘅話,咁你就真係走寶啦。。。係絕對走寶!


無論係玩定係食,都要盡興。


所以一次過,食佐好多大樹菠蘿~~~


咁就產生佐好核。。。咁D核,用少少生粉,洗干凈上邊果層滑滑嘅嘢,然後,煲定煲水,落少少鹽,好似烚栗子咁,將大樹菠蘿核掉入去,煮十幾二十分鐘。。。。



 


煮熟佐嘅果核,外層嘅硬皮會爆裂開,露出入邊凝脂一般嘅雪肌~~~


美艷不可方物~~



 


自細阿媽買大樹菠蘿,比食果肉更期待嘅,往往係食完之後再煮嘅果個核。。。。



 


個口感綿綿沙沙,食落有種果仁獨特嘅清香,非筆墨能夠形容,勢必要親身體驗先至能夠感受個中滋味~~~


 


有機會,你都試下啦~~


沒有留言:

張貼留言