小菲菲俠自煮樂

19 5月, 2010

新手不可錯過的一個排骨食譜

因為口味係好個人嘅一件事.


所以無一味餸係可以取得全世界人嘅認同,了解到依個事實之後,我發覺到要享受烹調嘅樂趣,更多時候需要自己嘅一份信心同隨意,相較之下,與其去顧慮它人嘅想法,倒不如,堅持同完善自己嘅能力,去影響它人嘅諗法直至認可自己嘅做法,要嚟得更輕鬆一些.


煮餸同做人或者處事,其實係一理曉,百理通嘅.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


我嘅短處係無耐性同無記性,亦都從來唔打算去糾正或者改變,為此我好需要為自己揾到一個合理嘅理由去解釋自己嘅放任並籍此得到釋懷,因此,我得出以上嘅結論,希望可以用"隨意"為所有行為做出最合理的解釋.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


所以好隨意嘅我,係好驚需有要精準量化嘅食譜,單位需有要精確到毫嘅地步嘅時候,我多數時候會選擇投降.


所以多數時候我係無辦法俾出一個精準數字嘅食譜,


如果整慣食嘅人,基本上睇一個食譜 ,只需要睇下材料就基本上心中有數,但係對於初初入廚嘅人嚟講,份量嘅多寡,又真係好有需要俾返個參考嘅.


為佐照顧真係廚房新手嘅朋友,無意揾到一個好簡易,好精準數字嘅食譜,試整佐一次,覺得味道真係幾好,所以擺上嚟俾大家參考下,有興趣可以試住整一次,基本上,好難會失手


----------------------------------------------------------


首先,準備煮食基本嘅材料同工具.


一個鑊,任何鑊都可以.


一扎蔥,一粒八角,一個湯匙.



 


用同一個湯匙為計量單位,準備:


紹酒一湯匙


白糖二湯匙


生抽三湯匙


陳醋四湯匙


清水五湯匙


一二三四五,就較好味啦.



 


排骨一磅,直接擺入調味度,開中火煮至收汁.


我用佐雪藏排骨,易肣好多,調味咁多嘅時候,雪藏骨都完全無哂雪味啦.



 


因為我用嘅鎮江陳醋好靚,煮出嚟嘅排骨色澤好靚,味道真係好正,無論係甜度或者咸酸度,都恰到好處,又簡單,又好味,


任何廚房新手,都一定可以整得成功嘅一味餸,試下........



另外,用菜仔同魚片同年糕,以蠔油俾味,簡單地炒埋一碟.....



鮮甜好味尼......



加埋隔夜湯,一個無難度嘅一餐,就搞掂........



 


沒有留言:

張貼留言