小菲菲俠自煮樂

20 5月, 2010

超失敗一餐飯

上個星期去沙田俾啲嘢舅母,撞正跑馬,舅父例必係馬會駐場,想同佢兩個飲茶都唔齊人。


舅父同舅母加埋都超過160歲啦,兩個老人家,結婚都超過60年啦,總成日會嗌交,我一去到,舅母又係度同我呻,我唯有做一個好好嘅耳朵,聽下就算啦。。。。


其實聽阿媽講返,後生時,舅母同舅父感情都好好架,因為自出生起,兩家人就係隔離鄰居,係青梅竹馬兩小無猜的最真實版本,舅母同舅父可以話一生人都係日日對住,接近80年咁滯,係早幾年,舅母中佐一次風好返之後,就成日記起後生時同舅父相處嘅唔愉快嘅嘢,就成日抄出嚟鬧返舅父,唔知係咪上天,將舅母所有快樂嘅記憶都收返佐去咧?如果係,個天就太搞嘢啦。。。。。


返嚟果陣,舅母又俾佐包佢自己剛剛浸好嘅咸酸菜我,真係好開心。阿媽近幾年都無自己整過酸菜啦,出邊買果啲都唔同味,都係自己屋企人整出嚟嘅味道純正啲,食返嘅味道,都係同一樣樣嘅。


酸菜可以用好多種芥菜去整,香港都係依類大大把嘅芥菜,所以整出嚟嘅酸菜,都係大大一份。。。。。


自己屋企整酸菜,絕對唔會亂咁加其它化學哩,所以色澤同味道,都係好地道。。。



我最鍾意食隔餐嘅酸菜,所以先炒好,擺住 係雪櫃,煮面時落啲落去,會好味好多。。。。



 


係豬肉檔買豬紅,可能太足料,個豬紅腥味十足,嘩,真係超腥啊,腥到我落佐勁多胡椒粉同沙茶醬都蓋唔住,食到我,真係反哂胃口。。。。


食佐兩啖食唔落,放棄。。。。



切佐條辣腸,同年糕一起炒埋一碟。。。


辣到咧。。。。眼水都標埋,都唔知點解。。。。


食兩啖,放棄。。。。。。


搞乜鬼啊,兩味餸都唔食得嘅。。。。。



 


最後,唯有出街食過。。。。


搞笑。。。。


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言