小菲菲俠自煮樂

21 5月, 2010

夏季需要開胃餸--菠蘿排骨

基本上隔日就會同阿媽講次電話,偶爾一次係電話中同阿媽呻過話想食粽,又懶得自己包,點知過得兩日,阿媽即刻拎住十幾隻粽嚟我度~~~


知道我鍾意食新鮮整出嚟嘅粽,所以提早一晚預備好材料,第二日一早起身即刻包好煮好,晏晝之前就送到過嚟俾我,送到過嚟,一摸上手,總係和暖架,依種有阿媽錫嘅感覺,真係好幸福好幸福。。。。。


近年阿媽身子弱佐好多,不過都成七十歲人啦,身體機能退化係預料中嘅事,我都唔想阿媽咁辛苦,但係老人家,如果你乜都唔俾佢做,反而會令到佢覺得自己係咪真係無哂用,心理上嘅老態,比起容顏上嘅蒼老,更加容易加速身體機能嘅退化速度。


阿媽個樣好後生,試過有幾次座東鐵時俾東鐵職員叫停查證件,以為佢未夠年紀又用佐長者優惠八達通添,一睇證件,都唔信阿媽原來真係七十歲嘅人,次次阿媽都好開心咁同我講返,可見女人無論去到幾多歲,對個樣,都係會介意~~~


我覺得心境對於容貌真係有好大影響,阿媽直到依家都好注重護膚品同好鍾意扮靚,買衫總多過我添。。。。。


所以早排我同阿媽講,叫佢做多啲運動,如果佢身體好返好多,身體情況允許下,我會陪佢返印尼探下幾個姨媽同阿姨(阿媽一共有12個兄弟姐妹,勁)。


有佐依個目標之後,近排阿媽開始肯食醫師俾嘅調理身子嘅藥物,同積極佐做下運動,積極嘅心情絕對會對身體機能有正面嘅影響,希望阿媽身體會越來越好,我成日同阿媽話,七十歲未算老,只要身體允許,我都會陪阿媽周圍去行下睇下。。。。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


因為唔知阿媽會突然嚟,所以買有晚餐嘅餸,咁阿媽嚟到,我晚餐會同阿媽出街食,咁晏晝,就將晚餐要煮嘅餸煮埋佢,反正強哥都要返嚟食飯,三個人,煮兩味餸,好簡單姐~~~


我買有菠蘿同排骨,咁就煮一味菠蘿燜排骨啦,又快又開胃。。。。


做法好簡單


1,先爆香幾片姜。



 


2,將排骨倒入鑊,翻炒至表面變色少少熟。



 


3,落酒糖豉油胡椒粉水,燜煮十五分鍾左右。



 


4,留返有少少汁係度嘅時候,將新鮮菠蘿倒入去,再炒多一二分鍾左右,等肉汁都有菠蘿嘅香味,然後埋個芡,開大火等佢收汁,搞掂裝碟~~~



 


阿媽話,比佢整得總好味添啊。。。。


超開心。。。。。


我買佐成兩個菠蘿,切好一舊舊分幾個細袋裝好擺入雪櫃雪住佢,咁幾時想食嘅時候,就解凍一包仔,愛嚟炒肉片或者牛肉或者鴨或者同魚燜,都一流。。。。



 


另外,用XO醬炒佐一個豆苗。。。。


阿媽話“乖啦,要記得經常食深綠色嘅菜啊。。。。。”



加埋一碟仔酸菜,強哥一返到嚟,嘩一聲“好豐富啊”~~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言