小菲菲俠自煮樂

28 5月, 2010

屋企BBQ

上個星期有幾日真係幾涼爽下,所以同強哥又心思思係屋企BBQ。


個爐真係買得有價值,本以為依類小玩意,買返嚟最多玩一二次就會擺係度唔玩啦,點知原來我一路低估佐強哥對燒嘢食嘅興致,周不時一遇上天公作美,有得籍口嘅時候,強哥都會同我提出燒嘢食嘅請求。


其實燒嘢真係幾簡單嘅一件事。除佐豬肉串同雞亦我會稍作醃制之外,基本上其它食材都唔多洗去理,食之前洗一洗切一切就搞掂,所以燒嘢,係隨時可以開始嘅一件事。



以前強哥同大多數香港人一樣,燒嘢,就係肉加蜜糖。。。。


係就係外脆裡嫩,但一味嘅甜,真係。。。。。。


我唔係好接受咁嘅味道。


所以我一路都係按自己屋企嘅習慣去醃燒嘢,不過依一日,雞亦只係簡單地用豉油糖酒去略略醃過味之後,燒嘅時候,都用佐少少蜜糖,好耐無整過蜜糖雞亦,就整俾強哥回味下啦。


用佐靚嘅荔枝蜜,加少少老抽,較佐一個汁出嚟。


燒佐幾隻蜜糖雞亦,強哥自己享用。。。我唔係太鍾意食雪藏雞亦。



果晚燒嘢,一共燒佐十串豬肉,六隻雞亦,一塊牛扒,二條粟米,一條大茄,二條脆肉瓜,一盒羊架,邊燒邊食,食佐成二個鍾。。。。



聽住歌仔,幾罐啤酒,邊燒邊食邊講下是非,兩公婆係屋企嘅平價享受,婚姻生活,平凡中,自有一種快樂。



燒粟米,乜都唔洗落 ,燒好之前,擦少少蜜糖醬,落 七味粉,好味。。。。



燒羊架,就咁燒,逼到啲油走哂出嚟,羊膏滴落發熱管,聽到滋滋嘅聲響,聞到特有嘅膻味,灑上一把孜然,一小撮的細鹽,最後再來上一點點的辣椒粉,幸福到,講不出聲。。。。。



超好味,燒羊架。。。。



最後,再嚟多一件燒茄子。。。。


就將茄子擺係一邊由得佢自己發燒發熱,食到咁上下,將佢對半切開,擦少少燒汁,俾李X記蒜茸,再加少少七味粉,正到不得了。。。。。。



 


燒完成身汗,兩公婆夾手夾腳清理乾凈現場,齊齊舒舒服服去沖返個香香涼,然後,繼續其它更精彩嘅節目。。。。。。。


 


 


3 則留言:

  1. 你好,我一直都好想試下係屋企BBQ,請問你個爐係咩牌子,係邊買,貴唔貴啊?
    同埋係屋企BBQ會好大陣味嗎?
    [版主回覆07/19/2012 16:17:16]講起好耐無玩過BBQ添。我多年前係淘寶網買返嚟嘅依個爐,百幾蚊人仔,算係好平,而且用咁耐都無出過問題。我擺係廚房抽油煙機底下燒嘢,所以味道可接受,燒完好快無哂味。

    回覆刪除
  2. 我唔敢係TAOBAO買電器啊~等我遲D睇下香港有無先!我想買一塊板果D...(唔知你明唔明我講咩)
    [版主回覆08/04/2012 13:37:50]我都係淘寶買過幾次電器,用得都幾好,不過香港買對維修方面就比較有保障。

    一塊板果啲有個唔好,響平板面上燒嘢,因為底下無得對流風,所以食物唔可以話係燒,而更貼切應該叫「乾煎」。如果咁樣,直接用電磁爐,擺一個大少少,淺身少少嘅平底鑊,係廳度慢慢煎嚟食,個效果係完全同你想要嘅一樣,區別只在於外形上有少少唔同。

    回覆刪除
  3. 原來係咁既~唔該哂你啊!等我再慢慢考慮下! BTW,你個BLOG好多野睇,你煮既食物都好正啊

    回覆刪除