小菲菲俠自煮樂

13 5月, 2010

住家小菜---上海年糕炒榨菜肉絲、蓮藕燜豬手

買佐一包仔嘅上海年糕。係上海雜貨鋪一般都可以買得到。


先用少少熱水浸一浸到佢腍。



然後用早一日淨返嘅榨菜肉絲,加埋少少小棠菜仔一起炒埋大大一碟。。。。


原來味道好夾,上海年糕獨有軟軟地,糯糯的口感,加上榨菜肉絲的味道,非常地美妙。。。。。



 


悶係屋企幾日悶都悶出病,唔方便行太耐,唯有座車,既然係座車,當然就去佐較遠嘅一間商場,買下心頭好,個人都感覺開心好多。


順便買佐啲餸返嚟,買佐大大舊蓮藕,大大一個豬手,煮佐一味“南乳蓮藕燜豬手”


做法好似我以前寫過,就唔重複了。


不過依次我落佐一細細匙仔五香粉,原來味道會變得香好多。。。。。。


老公真係叻,我一擺上台,佢即刻問我,點解依次整得咁香嘅。。。。。。


叫老公唔准食太多,要分兩餐食,如果唔控制,佢一餐可以同我食哂,點得啊,一餐食哂,好肥架嘛。。。。



兩味餸都咁好味~~~~



-------------------------


第二日,淨有半煲豬手,咁再炒多一個菜就得啦。


係菜市有時會見到啲菜好生猛,水汪汪嘅。有啲就乾爭爭,無嚟生氣咁。


如果唔係一餐可以食得哂啲菜嘅,我一定會買果啲乾爭爭嘅菜。


其實所有嘅菜,一浸水就會生猛返啦,果啲睇落水汪汪好新鮮好靚嘅菜,通常 係菜販先浸過水,然後不停地淋水去保持佢嘅新鮮,如果當日買返嚟就食當然就無問題,如果要留返過夜,淋過水嘅菜,擺一晚就會爛啦,反而係果啲無淋過水,睇落無咁靚嘅菜,可以留得二三日都無問題。


好似依盆菜咁,買佐有三日啦,從雪櫃拎出嚟,再浸一浸水,佢即刻變得好新鮮好靚啦。。。。


依次買嘅菜好特別,係好幼好幼嘅小棠菜,得尾指咁粗咋,但係食落好甜好腍,食菜其實真係好舒服 。。。。



隔夜豬手半煲,加埋一碟蒜蓉炒青菜,正`~~



 


 


沒有留言:

張貼留言