小菲菲俠自煮樂

17 5月, 2010

家常便飯--蠔油茄子煲+韭菜碎碎蛋+冬瓜湯

茄子係我鍾意食嘅食物之一.


不過食過好味嘅茄子,多數需有要先用油炸過.


油炸過嘅茄子更易入味同埋食落先唔會生水.但係一嚟健康著想,油炸始終未有健康陰影,二嚟油炸,需要大量嘅油,好浪費.


所以通常整茄子嘅餸菜,為佐令佢易入味同埋唔會食落生水,我多數會先蒸佢幾分鍾,有油炸之後嘅效果,又健康啲.


茄子二條,滾刀切,隔水蒸五六分鍾.



 


準備配料"荽莤蔥同蒜蒜"



 


做法:


1,免治豬肉用油鹽糖酒清水醃好味,落油入鑊,炒香蒜蒜,倒入豬肉炒散.



 


2,倒入蒸好嘅茄子,落蠔油同水略燜入味.


3,倒入荽莤蔥,少少麻油埋尾,最後裝入燒熱嘅瓦煲,搞掂.



 


買佐同真嘅一支蠔油試下,咦,味道幾香下,而且愛嚟煮餸,好帶得出餸菜嘅鮮味,如果就咁碌菜點嘅,我都係鍾意用返李乜記舊裝果款,不過煮餸,依款蠔油,幾帶得出鮮味,唔錯......



 


好惹味嘅一煲小菜....


蠔油茄子煲



 


韭菜切碎碎,蛋煎碎碎,肉碎碎,炒埋,鹽俾味,搞掂~~



 


去濕湯水"冬瓜,豬骨,生意米,赤小豆"煲夠火候,鹽俾味....


真係幾去濕架,去佐好多次廁所,眼袋都消佐好多添.......



 


埋位,開飯~~~



 


夏季最令我歡喜嘅係生果.


其中以荔枝為我最愛.


妃子笑係最先上市嘅品種,與別不同嘅清香滋味,荔味并非最為濃郁,但勝在肉厚汁豐核細,食起上嚟非常地過癮痛快,


要食就趁依家,過一排,糯米糍,白臘,黑葉相繼上市之後,妃子笑就慢慢退出,要食又要等待來年的此時.


細個時多數食售價較為廉宜嘅白臘,所以心目中認定荔枝最基本嘅味道就應當如此.


相較之下,稍嫌妃子笑味道稍淡,糯米糍過於香甜滑流,多食味滯難頂,唯獨是最平最犯濫嘅白臘黑葉一類荔枝,反而最令我滋滋有味食之不厭.


每年嘅夏季,心理上認定,係由荔枝嘅上市為開始的標準,以荔枝嘅收市,為句點.


盧菇都係我幾鍾意食嘅生果,細細品味之下,先欣賞得到佢果份清幽雅意,淡淡地散發著自己獨有的魅力,叫人無意之中深深吸引,一發不可收拾.


最好係買皮略帶深色,表示完全成熟,會更香甜,而且剝皮之後唔會有生澀漿汁沁出.


夏季,係盡情享受水果歡愉的季節........



 


 


沒有留言:

張貼留言